TERHENTi TERPAKSA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Punya aku gerigitan mau menulis blog semalam.. Namun apa kan daya.. Semuanya berakhir semalam.. Broadband aku tak leh connecting to server sebab dah kiokk.. Same goes to little HP aku.. Sikit lagi akan kena BAR!.. So, bila nak bayar bil?? Uhuhuhu~~ Jawapan aku, entah.. It should be today.. Namun, aku mesti mengutamakan yang lain dulu.. Think everyting.. Selaku bendahari dompet sendiri.. Tyme to manage properly.. Arghh~~ Tensen tol..

Cerita semalam.. Bengkel berakhir dengan jayanya. Percubaan aku untuk menjadi seorang pengulas sukan sangatlah hampeh.. Hahaha~~ Ada hati kutuk orang.. So, semalam aku akui tugas itu memang susah.. Mata melihat, mulut berkata dan tangan menulis.. Minda pula membuat statistik.. Aiyarkk~~ Otai jugak yang kam satu!! Salluuttzzz~~


Kursus abis dalam jam 12.30 tengahari. Si Chomel yang sangat kotor ku bawa balik ke opiz bersama Hani dan Dayang.. Malu jugak parking depan opiz dengan badan si Chomel yang kotor itu.. Jadi, letak di tepi-tepi lori yang cukup besar.. Huhuhuhu.. Sepatutnya hari ini kami diberi pelepasan untuk bercuti tanpa rekod.. Namun, memandangkan bos mau bincang pasal lawatan Media Indonesia ke opiz kami, maka mesyuarat kecil dibuat.. Semua di kehendaki hadir untuk membuat sumbang saran idea.. Menanti detik 2.30 petang, aku dengan selamba merebahkan badan di kerusi aku.. Si Jiran dan si Hani sungguh sakit hati tengok aku tidor.. Sangat tidak wajar berteriak di cuping telinga aku.. Namun, aku tau kalau diorang sedang mengusik aku.. Dalam hati aku cakap.. "Sabar kamu.. Tunggu lepas ni, turn kamu lax.. Ngeee~~"

Aku biarkan ja dan akhirnya mereka berhenti.. Hihihihi~~ Tidur dengan tidak selesa.. Jam 2.15 aku tersedar dan perbincangan hampir bermula.. Berat ja mata dibuka.. Fokus?? Hahahha.. Sah-sah aku masih mengelamun.. Toing~~

Siap dalam jam 3.. Aku terus kemas bag dan balik rumah.. haiyarkk~~ Tak!! Aku ndak balik rumah pun.. Aku naik ke Bukit Inanam tuh.. Tengok pemandangan alam dari atas bukit.. Ndak lama aku sana.. Sekejap ja.. terus hujannnnn turun dengan lebatnya.. Adoi~~ Baru mau pigi kasi mandi si Chomel.. Nampaknya, niat mesti di batalkan lagi la nih~~

Memandu terus balik ke rumah dan... sekali lagi keadaan itu menyelubungi.. Hurmmm.. Terhenti..

>>My Name Is SAAT

No comments: