BLUR-ING

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Aku rinduuuuuuuuuuuu sangat nak borak ngan blog aku ney.. Dah lame gila aku ndak update apa2 kan?? Huhuhuhu.. Aku okeyy.. Masih idop lagi pown.. Cuma, aku sedey sket lately bah.. Emosi ndak boleh aku kawal.. Dan skung ni pun hati rasa sebakk sangat.. Rindu betol sama ni blog.. Sumpah!! Mau gugur ja rasa air mata tatkala jari jemari aku laju menaip entry di sini.. 

Rasa lama benar keadaan ini tidak berlaku.. Goshh~~ Miss semuanya!!
Cabaran hidup sebagai manusia.. Aku gagahi dengan penuh lemah dan ketakutan.. Semangat di tekadkan.. Namun, sering kali aku gagal sebelum memulakan langkah.. Ntah apa mau jadi dengan aku pun aku ndak tau.. Masa depan aku pun semakin samar.. Ya Tuhan!! Kenapa kesedihan ini begitu dahsyat untuk aku lalui??

Aku malas mau cerita apa yang terjadi pada aku beberapa detik hari yang sudah.. Tapi, yang pasti, aku sibuk membaca novel sehingga aku ignore semua yang berlaku pada aku.. Kehidupan ini adalah kehidupan aku yang dimiliki Tuhan.. Corak bagaimana aku di dunia ini sudah tertulis.. Maka, bersyukurlah....

>>My Name Is SAAT :((

No comments: