KUSUT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Ketika ini aku berada di pejabat aku.. Ndak tau mo buat apa.. Kusut benar fikiran nih.. Semalam balik umah, mandi dan terus tidor.. Jam 3 aku tersedar dan terus termenung.. Ndak tau apa yang aku fikirkan.. Sampai sayup-sayup kedengaran Azan subuh.. Lepas tuh sambung tidor lagik sampai jam 9 pagi.. Dan lepak atas tilam sambil baca Novel..


Dalam kepala aku lagu si Asmidar (Biar Sampai ke Bintang) asyik berlagu.. Hati aku lax sedang bercerita tentang sesuatu.. Mata aku sibuk mengatur langkah mengangkat semua maksud yang ada pada novel.. Last-last aku give up membaca dan fokus bermenung.. 

Kusut.. Itu ja yang aku boleh cakap.. Ndak tau apa sebenarnya.. Banyak betul benda yang bermain dalam diri.. Dan aku ndak tau macam mana.. Kekadang bagus juga kalau aku betol-betol jadi gila.. Boleh lupa semuanya.. Orang kutuk macam mana pun aku akan buat ndak tau.. Dah gila kann.. Hurmmm.. Apakah makna semua ini?? Owh!! Im not in that mud.. :((

>>My Name Is SAAT

No comments: