iSTIMEWA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Pe khabar kamurang?? Huhuhu.. Macam lama ndak tanya khabar bha kan.. Eh.. hari ni aku mencipta sejarah lagi dalam karier aku.. Semalam, untuk pertama kalinya aku menjadi DA untuk Siaran Langsung Solat fardhu Jumaat di Masjid Negeri Kota Kinabalu.. Dan, Hari ini pulak aku akan bertugas dua kali dalam sehari.. Pagi tadi, bersama Sang Jiran terchenta.. dan malam ini menggantikan Makhayy yang sakit.. Huhuhu~~.. Ni pun baru juga balik dari rumah dia melawat.. Kesian dia ney.. Tinggal sensorang gak. Oghe Klate.. Biasalah kan pwendz.. namanya hidop merantau.. So, anggap ini sebagai pengalaman untuk ko ceritakan pada anak ko si Muhamad Eyusof nanti kalau dia sudah besar :)

Hari ni aku sangat banyak bersms dengan kawan aku. Huhuhu.. Tengzz sebab temankan aku hari ini dan semalam jugak.. Dan diharapkan sudi untuk terus menjadi teman aku walaupun ko selalu sakit ati di sebabkan aku kan.. Huhuhu~~ Sabarlah.. Dan aku harap sabar itu akan terus bersama ko melayan karenah aku yang bikin baccat jua kekadang ni kan.. :)


Alaaaaaaaa~~ Sms dari dia lah.. Katanya ndak bulih sms lelama sebab beteri dia kong.. Huhuhu~~ Its ok bah.. Aku faham.. 

Semalam punya cerita.. Jam 9 lebey aku tinggalkan opiz dan terus menuju ke Tanjung Lipat untuk melayan ombakzz.. Cuaca lembap sangat. Sejoxx.. Dan malam ni, ntah.. Rasanya macam mau lepak jugak.. Memandangkan bisuk kan cuti.. Tengok ar nanti macam mana.. Hurmmm...

Tengzzzz sangat sebab sentiasa temankan aku yah! Aku sangat hargainya.. Dan, aku takkan sia-siakan semua yang ko kasi ke aku.. Sejujurnya, aku ndak pernah ada kawan yang baek macam dia dan ko.. Dan aku sungguh berterima kasih kepada tuhan atas anugerah ini. Walaupun aku merasakan kamu menerima nasib yang sebaliknya bila menerima aku sebagai kawan kamu.. Uhuhuhu~~ Sedih laxx.. Owh~~ Sebenarnya banyak yang aku mau tulis.. Tapi macam susah lax nak di luah.. Huhuhu~~ Miss someone sangat-sangat!!~~

>>My Name Is SAAT

No comments: