TETAMU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Memudahan semuanya sihat lah hari ni yeah.. Hari ni actually aku ndak bersemangat mau tulis apa-apa.. Ntah.. Satu sejarah aku cipta dalam kerjaya aku hari ini.. Tapi, itu langsung ndak membuat aku bergembira pun.. Hurmm.. Di KK ni skung ada tetamu istimewa yang sudah hampir 5 tahun aku tunggu.. Dia datang sini berkursus.. Kursus yang agak santai.. Hurmm.. Ntah.. Kuat ja insting aku memberitahu.. Sebab orang yang di sana, banyak kali aku soal, tapi dia tak jawab pun soalan tuh.. Ignore jer.. Ntah.. Katanya ndak perasan.. Its ok.. Aku percaya bah.. :)

Sumpah!! Hati ini ndak keruan bila membuka blog dia.. Rasa macam mau gali lubang lepas tuh sembunyi di dalam sampai ari Ahad.. Huhuhu.. Bukan bha.. Aku takot terserempak dengan dia.. Aku malu mau bertentangan mata dengan dia.. Walaupun sebenarnya aku mau sangat jumpa dia.. Orang yang banyak memberikan motivasi pada aku satu ketika dulu.. Aku pernah cakap kalau aku nak pelox dia dulu.. Tapi, sejak dia anggap aku ni 'sesuatu'.. Aku rasa, itu tidak akan terjadi.. Malu dowh~~ Yeah.. Aku terasa sangat hina di mata ko.. Sumpah!!


Sampai aku ndak sanggup membayangkan bagaimana rasanya kalau aku terpaksa berdiri dengan kaki terketar di hadapan ko.. Masa tu aku pasti akan berdoa supaya aku ndak pingsan menahan gugup.. Huhuhu~~ 

Sepatotnya esok aku free.. Sabtu dan Ahad yang free.. Ikot perancangan, esok baru mau buat editing carta.. Namun, rasanya esok aku bercita-cita untuk stay di rumah ja.. Diam-diam.. Jadi, malam ni buat semua editing carta dan sekarang ni dalam proses percantuman untuk dimasukkan ke dalam sistem siaran.. Namun, tuhan itu lebih berkuasa.. tetiba CSL aku berbunyik.. Si Jiran call dan minta aku temankan dia bertugas sebab si kawan dia yang sepatutnya di serang demam pulak.. Huhuhuhu~~ Jadi?? Demi kawan yang aku sayang.. baiklah.. Aku akan datang.. Ihihihi~~

Lepas tuh, sure aku akan balik ke rumah. Huhuhuhu.. Sumpah!! Mood sangat tiada untuk menulis.. Sebab aku sungguh rasa "LAIN"!!!!!!!~~ Dan aku sungguh ndak suka rasa ini..

Pesanan untuk kamu.. Jangan risau, seberada kamu di sini, aku ndakkan cuba untuk menganggu kamu.. Aku sedar kalau aku ni sangat memberi masalah kepada kamu kan?? Aku ada hantar mesej tadi, tapi masih lagi pending.. Dan rasanya tak sampai kot.. Madah-mudahan lah ndak sampai.. Huhuhu~~ Apapun, aku harap ko enjoy datang sini.. Have fun dan bergembiralah.. Aku akan berusaha untuk tidak akan muncul di hadapan ko.. Tapi, yakinlah akan kuasa tuhan.. Anyway.. Suka sangat dengan post ko pasal hormat menghormati tuh.. Banyak cakap laxx... Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa~~~~

>>My Name Is SAAT

No comments: