LETiH AMAT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Yeah.. Mata aku sungguh mengantuk sebenarnya.. Tapi, kalau aku tidor di opiz ni silap-silap besok pagi baru tersedar.. So, aku gagahkan diri jua untuk mencatatkan beberapa entry ke blog aku untuk hari ini.. Hah!! Aku bangun jam 8 pagi.. Jam 9 gerak pi opiz dan dekat jam 10 baru sampai.. Cermat sungguh bawa kereta..

Hari ini aku bertugas Ging Bubut.. Sama macam semalam.. Lepas TV-i terus stand by untuk next keje.. Opiz agak sunyi sebab hari semalam dan hari ini sebilangan besar kengkawan pegi Kursus.. hanya Aku, Mak Hayy, Hani, Sofea dan beberapa lagi yang tinggal.. Yang lain semuanya kursus.. Semalam pegi Ging Bubut di Penampang 2.. Sepatutnya ke Lido.. Sah-sah sana teda pendengar Melayu.. Jadi, kami ubah haluan.. Aku, Abg Akhiey dan Fazley.. Seorang staff yang baru dipindahkan dari RTM Johor.. Orang Muoooo katanya..


Dan, hari ini aku dengan si Zack lak ditugaskan pegi GB.. Kami dua orang jak ni.. Uhuhuhu~~ Lokasinya di Membakut.. Dekat 100km juga dari KK ni.. Aiyarkk~~ Aku yang drive lol.. Kira ok jugak lah.. Sebab keta kami tu kan Auto.. Not a big probz actually.. Tapi, sepatotnya kami gerak jam 12 tengahari terus kena anjak pegi jam 1.00 tengahari.. Dalam keta dia mengamuk ja pasal BB dia yang buat hal.. Bila dia cakap mau buang BB dia tuh, aku rasa macam mau tanya ja dimana dia mau buang tu BB?? Aku mau kutip lor.. Hahaha.. then, aku telan lior bila dia cakap cakap dengan someone guna HP CSL aku "Kau carikan aku HP Samsung yang paling lates sana.. Ko beli saja.. Aku panas suda dengan BB ni.. Balik-balik tiada line.. Orang mau buat call pun susah.." Glup~~ Arghhhh~~~ Hahahaha.. Cuba teka apa yang aku rasa.. Hihihihi~~

Perjalanan mengambil masa 1 jam 30 minit.. Perginya cerah.. Baliknya hujan.. Aiyarkk~~ Hati-hati jak laa.. Alhamdulillah.. Sampai di opiz dengan selamat jua.. Thankz untuk semua yang menjayakan program tersebut.. Penat banget nih.. Jap lagi mo balik.. Tapi layan video di YouTube dulu.. Mr Sexobeat by Alexandra Stan dan We Run The Night by Havana Brown ft Pitt Bull.. Yeahh~~ Sangat layannnn... WoQQQQQ.. Slurpp.. Ahakzz.. Ntah malam ni lepak tepi laot lagi ka endak.. Tengok lah dulu.. Miz my HMAM.. Mucukk~~!!

>>My Name Is SAAT

No comments: