iTS OK


Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huii Fellazz!!
Hari ini datang jam 9 ke opiz.. Lambat bangon.. Syejukkkzzz.. Lagipun, selalu ja aku balik lewat kalau malam.. Kira halal lah tu kan?? Ahahaha.. Sampai opiz ja, aku terus g depan PC dalam editing room. Bukan mau buat editing pown.. Saja mau buat tinjauan ke blog aku.. Buhsan jerk awal pagi ni.. Huhuhu.. As usual, blog dia jugak menjadi tempat aku mengetahui beberapa kisah mengenai dia dan kehidupan dia.. Ye ar.. Nak harapkan sms.. Hurmm.. Ntoh~~ Masih marah kat aku lol.. Even aku dah minta maaf dan dia maafkan.. Tapi, its not like dia maafkan sepenuhnya.. Sebab, dah tak macam dulu.. Tu ar kau Saat.. menyesal pun sudah tak guna.. So? Hadapi dengan penuh sabar dan tawakkal ya.. Biar masa yang menentukan.. Bersahabat dalam keadaan terpaksa pun tak guna bha tu.. Aku sangat mengagungkan sifat Jujur dan Ikhlas dalam bersahabat..

Aku dah baca blog ko.. Selalunya hampa ja hati aku bila tengok masih cerita yang lama.. Thankz sebab active balik baca blog ko. Ko kan pernah janji akan terus update semua cerita pasal ko dan HMAM kat sana?? Aku adalah pengunjung blog ko yang paling setia Jemah.. Teda anugerah ker untuk aku nih?? Huhuhuhuhu


Pasal call itu.. Its ok.. Aku tak amik kisah sangat pun. Mungkin mase tu mood ko tak baek kan.. Dan aku dah faham sangat dengan kerja ko yang sibuk. Salah aku jugak.. Macam ada hal penting jer kan.. Bagai nak suruh-suruh semua.. Padahal saje nak tanya khabar dan melepas rindu.. Uhuhuhu~~

Aku harap, ko sihat saja.. Bebaru cuti kat Melaka hope gembira k.. Dan semoga kebahagiaan itu akan terus menjadi milik ko, Haf dan kawan-kawan ko yang laen.. Aku yakin kalau ko lebih tahu mana nak cari kebahagiaan itu.. Dan semoga semuanya berjalan seperti yang di rancang.. HMAM aku dah jadi 'abu'.. Dan aku ada kawan baru.. Nama dia HAF.. tapi dia belom approved lagi request aku.. Sabar menanti.. Aku ikhlas.. Nothing to worry k.. Have a big smile.. Sebab orang opiz ko selalu cakap, keadaan tak meriah tanpa senyuman dan gurauan ko.. Same goes to pekikan Mak Jemah.. Kelezzzz u..

>>My Name Is SAAT

No comments: