KURANG GULA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Sedih ar.. Hati meronta sungguh untuk menghantar sms dengan si kawan. DIa tengah sakit dan tengah menerima rawatan di hoispital ketika ini.. Akibat terlalu letih.. 6 hari keje sehingga lewat malam.. Rehat tak cukup.. Sah-sah hidop sedikit terumbang ambing tuh.. Hurmm.. 

alau lah aku ada kemampuan, skung juga aku nak pegi melawat ko.. Hari ini dia langsung tak pegi keje pun. Sebab dia demam.. Cuma kurang air dan kurang kandungan gula dalam badan jer.. Hope takder yang bad menimpa mu wahai kawan ku.. Nothing to worry k.. Bersyukur dengan dugaan ni.. Dugaan ni diharap mampu menghapuskan dosa kecil dan harap dengan kesabaran ko menempuh ujian, Allah akan mengurniakan pahala pada ko..
Be strong k.. be motivated.. and be positif.. HMAM ada dekat ko untuk ko minta bantuan.. Aku kat sini hanya mampu mendoakan yang terbaik untuk ko.. Dan, make sure lepas ni jangan terlalu mendesak diri.. Kalau ko boleh berleter dengan kejahatan orang lain pada ko, kenapa ko ndak boleh berleter dengan  'kekejaman' diri ko ke atas kesihatan ko sendiri.. Ke atas organ badan ko.. Hurmm.. Pengajaran untuk ko dan juga untuk aku.. Nowdays penyakit sume dahsyat-dahsyat dek kecanggihan teknologi yang dahsyat gak.. Hurmm\

Again, bersabar dan aku sayang ko jugak sebagai kawan aku.. Have a gud rest ya pwenzz..

>>My Name Is SAAT

No comments: