THE TYME

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hye Fellaz!!
Hari ni kan aku kerja pagi.. So, bleh ar blah awal.. Jam 2 aku dah gerak meninggalkan opiz.. Tapi tak terus balik.. Singgah sebentar di Suria Sabah.. Masuk satu toko buku ni.. Namanya The Tyme.. Fullawei.. Macam first tyme aku masuk situ.. Selalunya aku lalu lalang jak depan dia tuh kan.. Banyak siot novel di situ.. Macam mau beli jak ni.. Uhuhuhu~~ OPstt.. kita window-window ja dulu ar..

Pusing sekeliling.. Nampak semua buku dan Novel Inggeris.. Barulah aku tau kalau pusat buuku modern itu hanya menjual karya-karya asing dari luar saja.. But not bad lol.. Cantik ja aku tengok.. tertarik ngan cerita romance.. Tengok gambar muka depan pun dah cair.. Huwahuwa.. Hellow~~ Takkan nak noty kann :P


Sambil mewindow novel tuh, aku terpegang sebuah buku. Lupa ar apa tajuknya.. Tapi nampak macam best.. Suddenly, ada someone sapa aku.. "Buku tu bagus.. Sa sudah baca juga.. Sa cadang, kalau mau beli novel, better beli novel dengan penulis ni.." sambil dia tunjuk nama penulis yang besar tertera di novel itu.. Aku senyum.. 'Thankz.. Just look around to find a Malay Novel bah..' 'Owh. Better kamu cari sana di Popular.. Sya cadang kamu beli tu yang keluaran Alaf-21.. Novel dia mo di katakan semuanya bagus..' 'Owh really?! Bah.. thankz.. Ko ni macam pakar ja bab novel.. Minat ka?' 'Boleh lah..' 'Hehehe.. Anyhow, thankz pasal share some info ya.. Nanti sa cari lah yang berkenan' jawab ku mengakhiri perbualan..

Hurmm.. Misi hampir berjaya tapi as usual, aku malu. Jadi, biar lah.. Semuanya selesai di sana.. Then, aku drive balik umah.. Cuci kaen dan sidai.,. Lepaking sambil menjamu mata dengan titis ujan yang mula turun.. Tetiba teringan dengan si dia.. Tadi aku terima banyak notification dari celcom.. Ada misscall.. Dia cakap dia mau bercerita dengan aku tapi, aku lak tetiba tolak.. Huhuhu.. Padahal dalam hati punya rindu mau dengar suara dia.. Especially gelak kecil dia tuh.. Perghh~~ Rindu gilakk.. Tapi, aku pendamkan saja.. Takut nanti mulut tumpis aku tercakap sesuatu yang menghiris hati dia lax.. Perasaan malu menyelimuti aku.. Huh!~~

>>My Name Is SAAT

No comments: