RiNDU SAMA MASA LALU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Hope semuanya sihat lah hari ini yah.. Alhamdulillah.. gembira sedikit sebab dia dan dia sudah kembali ke keadaan asal.. 'keadaan asal' yang bagaimana?? Aku ndak boleh nak terangkan lah kan.. Sebab kami jauh.. Huhuhu~~ Hui.. Hari ni aku datang jam 10 ke opiz.. hebat tak hebat?? Ntah.. Rasa longlai ja hari ni.. Mungkin kebanyakan terkena angin malam tu kan.. Huhuhu~~

Datang opiz dengan mood yang cukup sendu.. Mat Sendu sudah kembalii. Teriak hani sebaik selesai melakukan tugas dia hari ini.. Uhukzz.. dari jauh aku senyum saja.. Malas mau amik port.. Duduk diam-diam di meja sambil memeriksa jadual.. Owh.. Aku ambil alih berita hari ini.. lepas tuh, keluar menjengah pebret port.. Fogging tyme.. Call ringging.. Mak hayy call.. Ajak pegi saloon.. Aku cakap, teda mood.. Tapi kena paklsa jugak.. So, wara wiri lah kami ke saloon anak ikan dia.. Dia suh aku potong rambut sekali tapi aku geleng kepala.. Hani yang join sama pun paksa gak aku.. tapi aku tetap dengan pendirian aku.. Hani bisik.. "Kenapa jugak kau ni?.. Pigi lah.." Aku cakap ke dia.. "Biasalah.. Belum masuk.." Maka dia lekas ja tangkap.. "bah.. Ada bah sini.. Mak hayy support ko jugak tuh.." Aku balas.. Its ok bah.. "Belum juga rambut ni mencucuk mata ko kan kalau aku duduk sebelah ko.." Dia bantai gelak.. Buduh~~~ 


Lepas makhayy selesai kami pergi cari penaja untuk baju.. Sebab sabtu ni aku dan Hani sekali lagi akan bergandingan menjayakan siri akhir pengkisahan pelajar sekolah menerusi 'Sirah Nabi Adikku' di Masjid Bandaraya.. Selsai semua tuh kami makan.. Malu jugak mau order.. Tapi aku tau kawan aku tidak kejam.. Maka Jus Epal dengan Asam Boi, Nasi Putih dan Sup Sayur.. Sumpah!! Menjelir lidah mau lagi.. hahahaha.. Sambil-sambil tuh Hani dengan Makhayy sibuk berborak.. gosip opiz lah tu.. Aku pandang kesibukan jalan raya.. Capai HP dan terus sms di kawan.. Thankz sebab balas.. Takut ja kalau aku ganggu ko.. Nanti ndak pasal-pasal merajuk lagi.. Dah ar aku tak pandai pujuk.. Kan..

Balik opiz aku dan duduk diam di meja.. Tengok calendar tahun lepas.. banyak tanda-tanda pen.. Antaranya.. Tanggal 11 Sept 2011 Jam 4 Ptg.. Aku call HMAM..Tanggal 15 Sept jam 6.38 petang.. Kami bergayut sampai 1 jam 17 minit... Hahaha.. Tanggal 28 Sept 2011 dia ndak sihat.. Dan tidak mahu di ganggu.. Tak! Bukan tak sihat.. tapi dia merajuk.. Dan tarikh si kazen itu marah dengan aku adalah 19 Okt 2011.. Masa ni, boleh2 si HMAM menjawab satu lagi panggilan telefon masa sedang bercakap dengan aku di talian.. Huhuhuhu.. lepas tuh aku call kazen dia.. Dan insiden tuduhan itu bermula disitu.. Masa tu aku call, orang lain yang sambut.. Ntoh~~ Malas nak pikir dah!! Dushh~ Dush~~ Dushh~~!!

Aiyarkk~~ Kenapa mesti masa ini~~ Shuh~~~~ Pergi jauh.........!!

>>My Name Is SAAT

No comments: