MAAF DARI HATI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia

Hye Fellaz!!
Harap korang semua sihat k.. Sangat teda mood.. Hati sebak.. Jantung rasa sangat kencang umpama salur nafas ini tersangkut dengan sesuatu yang cukup besar.. Bila agaknya aku akan pergi jauh dari semua ini.. Setiap kali aku ingin melangkah pergi, seolah ada satu benda yang sedang menghalang aku.. Semangat ini sungguh kuat.. Tapi semangat ini juga sungguh rapuh..

Aku betul-betul ndak tau.. Plis!! Ajar aku untuk buang kau dari ruang istimewa dalam hati aku.. Aku mau jadi senekad kau.. Aku mau jadi sekuat kau.. Aku mau jadi sehebat kau..


Ya Allah!! Kenapa aku di jerumuskan dalam satu cobaan mu yang begitu hebat.. Hambamu ini lemah.. tidak berdaya untuk melaluinya.. Jika hari ini kau ingin cabut segalanya milik mu dari hidupku.. Maka aku redho.. Sesungguhnya aku tidak sanggup berhadapan dengan masalah ini.. Namun, jika masa itu belum tiba untuk aku, aku pohon agar kau berikan kekuatan agar aku mampu melalui semua ini..!!

Sesungguhnya aku semakin mati... Dan mungkin semangat mati itu yang akan memulakan semua.. Ketika aku masih normal, aku nak suarakan kata maaf ku pada semua.. Dari hujung rambut sampai hujung kaki.. Apapun yang berlaku, izinkan aku untuk menjadi insan yang insan yang bahagia sebelum aku pergi.. Ini adalah yang terakhir..

BYE

>>Dunnow Who Am I..

No comments: