BIASA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepp Fellaz!!
Ni Hou Maa?? Ngeee.. Tetiba tengahari yang panas ni mau pulak aku update status di Blog ni kan.. Hihihihi.. Setelah sibuk yang teramat sangat minggu lepas.. Alhamdulillah, akhirnya aku kembali dengan kehidupan normal macam selalu.. Yeaa!! Macam selalu lah.. Hihihi

Hari ni awal bangun. Jam 4.00 dan terhaga dari mimpi lena.. Setelah berhempas pulas bertapa dalam toilet semalaman, akhirnya aku masih bulih senyum macam selalu.. Yea!! Macam selalu lah.. Hahaha~~


Ni hari aku kerja pagi. Sama jugak macam semalam. Esok kan cuti kan? Huhuhuhu.. Tapi, aku kerja juak.. Sungguh bertekad cemerlang.. Tetiba aku teringat dengan 10 April 2011.. Huwaaa.. Isuk akan ke pulau.. Sana lagi kami buat shooting. Tapi, rasanya macam ndak mau p pun ada.. Macam malas sudah bah.. Rela lagi lepak sensorang dalam bilik menghabiskan masa membaca novel.. Yeah!! Dan banyak novel yang di habiskan. Cerpen dalam majalah dan surat khabar pun di baca juak.. Kalau bukan baca Novel.. Maka DVD Korea akan menemankan aku sampailah aku tertidur.. Huwahuwa..

Best ar layan perasaan sensorang tengok movie nih.. Kekadang buat hati syok sendiri.. Toing~~ Toing~~!! Aduh!! Asal mengantuk lax ni.. Huwahuwa~~ Macam mau tidor lax.. Jap lagi lah.. Terus drive balik umah.. lepas tuh boleh tido pepuas.. Ngee~~ Kalu duty pagi kan leh balik awal..

As usual semua dah kena sekat!! Yayyy.. Ntah.. Kosong tol~~ Macam biasa jugak.. Macam biasa.. Yah.. Macam biasa :((

>>My Name Is SAAT :((

No comments: