SEBAK BERABIS

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Huhuhuhu.. Siyess aku rasa macam ntah.. Adoi~~ Kenapa la selalu macam ni.. Umur sudah menjangkau 26 tahun. Tapi perangai masih lagi lembap.. Masih ndak tau mengurus diri sendiri.. Masih ndak pandai buat keputusan sendiri.. huishh!!~~ Kenapa jua mesti begini ah.. Sekali lagi aku bergantung pada petunjuk masa oleh Tuhan yang maha kuasa..


Malam ni aku akan mengacarakan satu function yang besar.. Dan skung ni mood aku sungguh ndak menentu.. Dengan perasaan dalam hati, kecelaruan dalam minda.. Lain lagi dengan kecelaruan yang sudah tercipta sejak azali ni.. Hurmm.. Rasa macam mau nangis jak.. Tapi ndak tau macam mana mau nangis.. Hati ni rasa sungguh berat.. Rasanya macam air mata ni sudah lama tertanggung.. Padahal dah selalu pun nagis.. Sebak sangat.. Huhuhuhu...

Aku sungguh keliru.. Dan aku perlukan kawan untuk menolong aku.. Tapi, aku sudah tiada seorang kawan pun.. What i meant is, teda kawan yang boleh aku ajak untuk kongsi semuanya.. Yupz.. Aku tidak ada kawan macam tu.. Dulu masa sekolah, yes ada banyak.. Di mana pun aku ada, dia mesti ada dengan aku. Tapi, bila dah masing-masing besar dan dewasa, masa masing-masing membawa diri sendiri dengan kehidupan sendiri.. Tapi, masih gilak jugak la macam dulu kalau jumpa.. Cuma keintiman itu tidak macam yang dulu..

Huh!! Ntah la.. Nasib baik aku ada blog ni.. 'Sharing is Caring'.. Blog.. Help me please!! :((

>>My Name Is SAAT

No comments: