LOST

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Fellaz!!
Apa khabar kamurang?? Sihat kah? Memudahan semuanya dalam keadaan sihat dan baik.. Huhuhu.. Sekarang ni aku ndak tau apa yang aku rasa.. Sudah beberapa minggu aku melalui saat begini.. Perasaan yang berkecamuk dan tidak tenteram. Dah pelbagai cara di lakukan.. Namun yang aku rasa adalah kesakitan yang teramat sangat..

Puas melampiaskan rasa sehingga aku rasa seolah menghukum diri sendiri atas segala yang berlaku.. Hurmm.. Ntah ar.. Sampai bila aku akan lakukan begini.. Dan sampai bila rasa aku ini akan berlalu hilang dari hati aku.. Kerana beginilah aku kalau sudah jatuh cinta. Kenak-kenak lagi, ini adalah cinta pertama aku.. Seolah aku di hukum oleh alam sekeliling aku secara tidak sengaja..


Banyak perkara.. Apabila melihat kepada sesuatu, mendengar kepada benda yang ada kaitan, maka ingatan itu akan membawa aku kepada dia.. Aku cuba untuk mengelakkan semuanya.. Tapi seringkali semuanya berakhir dengan air mata.. Ntah kenapa kalau memikirkan dia, aku sering kalah dengan emosi.. namun, aku sudah bulatkan tekad.. Biarlah begini.. Aku tau kalau aku sedang menentang arus keinginan yang sedang begitu membuak dalam hati.. namun apakan daya.. Jika kebahagiaan ini memberikan derita kepada dia.. Maka kaki ini lebih rela aku potong dari terus melangkah seiringan melihat air mata dia menitik kerna aku..

Semakin bohsan dengans kehidupn begini.. Sesekali aku terfikirkan sesuatu.. terfikir untuk bercuti jauh.. Tapi, hati ini harus di bawa bersama.. Tidak mungkin akan di simpan dan di tinggalkan... Huhuhuh.. Dan sekali lagi, aku kalah.. Entah sampai bila aku akan begini.. Cinta itu terus merindukan belaian seorang yang pernah di panggil Muchuk.. Cinta ini terus dahagakan kasih sayang seorang yang bergelar MyBFF dan seseorang yang pernah aku panggil Cayunk ku yang Bacin.. Owh!! hati ni sungguh di hukum..

Dan aku sudah tidak tahu mau tulis apa.. Im lost.. And im give up!

>>My Name Is SAAT :((

No comments: