KORBAN CINTA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..
Hyepp Folks!
Hari ini hari cuti.. As usual aku kerja.. Bilik aku dah berantakan.. Rumah jangan cakap lah! Baru ja pulang dari berGing Bubut di Beaufort.. Letih sekali rasanya kaki aku. Yupz! Aku yang jadi pemandu.. Mengantuk gila.. malam ni, aku duty lagik sampai jam 12. Menggantikan kawan aku yang bercuti ke Pahang. Bila agaknya aku akan sampai ke sana ah? Tidak salah memasang angan-angan kan?
Sesambil tuh.. Aku terus memikirkan sesuatu.. Ntah bila mau abes pikir pun ndak tau.. Kekadang bongok aku ni melampau-lampau jugak.. So, aku tulis lagi madah. Hurmm.. tadi aku jumpa Bos Wan dekat bawah.. Masa mau naik opiz tadih.. then, aku dah nyatakan hasrat aku.. Dia macam ndak percaya.. Tapi, aku harap dia berusaha ke arah itu.. Sebab aku sudah sangat nekad!! Insya-Allah.. Memudahan semuanya berjalan lancar.. Rezeki bukan di tangan sesiapa.. Melainkan Dia yang di atas..
.:: KORBAN CINTA::.
Berangkat ku pergi biduk ku kayuh
Sarat dengan hati yang luka
Agar rasa tidak lebih menyakitkan
Jika masih di sini

Bukan ku cuba untuk melarikan diri
Dari kerumitan cinta
Tapi waktu ini perlu untuk aku
Mengupas segalanya

Kadangkala pedih kini mencabarku
Untuk melupakan semua
Tapi persaan aku kasih padamu
Melebihi diri ku

Tapi engkau bagaikan
Tidak mengerti
Halangan cinta hanya kita berdua
Terpaksa aku pergi mencari
Kesilapan yang sebenarnya

Aku mengalah bukan bererti aku kalah
Aku pergiku bukan bermaksud aku lari
Kini ku sedar
Bukan mudah bercinta
Jika pengertian tidak setaraf
Yang pasti menuntut korban
Yang lebih dalam
Di Opiz : 16:45
>> My Name Is BUDAK ITAM

No comments: