12 MEI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Holaaa..
Baru jerk siap memasukkan pakaian kotor dalam mesin basuh.. Sekarang ni menghadap laptop lax.. Mau update entry jap.. Biasalah.. Kiranya tempat ni umpama diari aku.. Apa yang terjadi, semua aku tulis.. Rasanya macam aku membuka pekung jugak lah.. Terfikir gak mau kasi private.. Huhuhu.. Coming soon.. Dalam masa terdekat.. Blog ini akan jadi invisible untuk semua orang.. :)

Hari ini aku berkampung seharian di ohpiz.. Ndak lah terlampau sibuk.. Saja mengisi masa lapang..  Sebenarnya, hari ini ada pemilihan Battle of the Band dekat Pantaran Mesra.. Aku mau balik sudah tu.. Ingatkan, lepas editing carta 20 mau cari makan dulu then balik umah.. Tapi, terperangkap lax si Chomel di tengah-tengah antara dua kereta.. Entah kereta siapa.. So, sambil menunggu tuh, sambil lah gak mata menengok persembahan bebudak peserta...


Enjoy gak la.. Tak sangka lax live band ni best.. Layan jak laa... Hoh!! Jam 4 lebih gitu, maka pemilik sebuah kereta di bahagian belakang si Chomel blah.. Maka aku pun blah jugekk.. Sebab perot aku sungguh terasa lapar..  Nasib baik dia angkat tangan tanda 'sorry' ngan aku.. Oh! Not a big deal.. Ada hikmah tu.. Kalu tak terperangkap keta, sure tak tengok performance live band.. Macam dekat BB Cafe lax... Huhuhuhu

Makan dekat Upper Star Suria Sabah.. Makan sensorang.. Bingit juga keadaan situ.. Selalunya sunyi.. Hurmm.. Hujung minggu lax hari ini.. Dah alang-alang sampai, order jak la.. Menjamu selera sensorang memang best.. Kejap ja mashroom soup dengan france bread aku bedal.. Minom lax lemonade juice.. Lepas tuh.. Aku terasa mau makan takoyaki lax.. Amik dua set sekali terus dengan Green Tea With Jasmine.. Superbb..

Lepak dalam kereta depan laot sambil membaca novel.. Tetiba teringat ngan kain dekat rumah yang sudah dua minggu tak basoh.. Glupp~~!! Hokeyy.. Jom balik.. Plus, hari sudah semakin gelap.. Baru mau hidopkan enjin.. Terpandang lax ice cream itewww.. Maka, membeli lagi lol.. Hurmm.. Hari ni, aku dah boikot nasik.. Tak mo makan nasikk.. Dan sekarang ni, sambil update entry aku menjamah semangkok oat dengan strawbery.. Sedap semacam jak rasa dia.. Uhuhuhu..

Dan hari ini, ada kerisauan sedang bermain di minda.. Tapi, aku ndak layan.. Hurmm.. Mau fokos kemas bilik malam ni.. Bila dah penat, senang lah nak tido.. Apa lagi kalu perot tengah penuh.. Sure macam buaya kena kasi bantal.. Buaya kah?? 

Hari ini, Hari Jururawat Sedunia.. ALhamdulillah.. Dah wish selamat untuk makcik-makcik aku.. Esok hari ibu.. :((

>> My Name Is SAAT


No comments: