SIKSA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Sekarang ni aku cuma mau teriak kuat-kuat.. Aku rindu dengan dia!!!!!!!!!! Rindu sangat!!! Walau aku tau ianya tidak mungkin akan berbalas.. Masa sudah jauh berlalu.. Dan aku masih disana.. Berdiri.. Berhjan dan berpanas menanti sesuatu yang aku sendiri ndak tau apa..

Aku sudah di beri 'hint' untuk pergi.. Jangan tunggu.. Tapi hati aku degil benar.. Kenapa mesti dia orang itu!! 


Semua terungkai hari ini.. Semuanya binasa hari ini.. Aku lemah namun masih berjiwa teguh.. Ndak tau teguh menanti atau teguh untuk terus berlari.. Langkah kaki sering terpijak duri.. Kepala mudah tertoleh ke belakang melayan perasaan hati.. Memikirkan persoalan itu.. Sampaibila??

Ndak cukup lagi kah kau menghina diri sendiri? Hoi saat yang bangang!! Muka kau sudah penuh dengan ludah yang basi.. Sila tengok cermin.. Tolong sedar diri..

Tapi aku sayang dia.. Aku hanya ada itu untuk dia.. Dan perasaan itu masih rapi di sana.. Oh! Sakitnya rasa siksa ini.. Tolonggggggggg~~~

No comments: