SENYUM

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepzz!!
Sudah bergolek-golek 15 kali di atas tilam namun mata masih jua terang.. Ndak mau rabak-rabak jugak.. Ohokzz.. Hopefly esok bangun dengan riang.. Ndak meninggalkan kesan 'panda'.. Huhayyyzzz..

Tetiba malam ini aku tersenyum sendiri.. Betol-betol macam orang gila.. Ntah.. Aku ndak tau.. Sumpah! Aku ndak tau apa yang sedang berlaku pada diri aku.. Siang tadi, masa dalam kereta ketika memandu pulang.. Ada sesuatu yang merisaukan aku.. Tapi ndak tau apakah benda itu.. Untuk mengelakkan rasa itu terus menguasai aku melalak dalam kereta dengan mengasi blast itu sound.. Ku rasa, kereta depan, kiri, kanan dan belakang perasan kot.. Namun, ada aku kesah.. Walaupun lagu sendu.. Habut!!


Sambil mengusap jari kaki dengan minyak TYT.. Aku terfikirkan beberapa perkara.. Lepas tu senyum.. Then perkara tu hilang.. Dan sehingga kini aku ndak tau apa perkara yang aku fikir tadi.. Ghaib begitu saja.. Ah!! Bikin panas kan.. Perot aku lax rasa semacam.. Pedih jerkk.. Huhuhuhu.. Malam ni sesi mendietkan diri.. Nemau jadi si kurus yang bunchitt.. Ngeri dowh..

Jari kaki aku.. Dulu pernah jugak kejadian ni berlaku.. Siap aku snap lagi gambar untuk di jadikan bukti.. Ahakzz.. Ni gara-gara maen futsal la ni.. Jari kaki yang sama gak lebam.. Uhuhuhu.. Setelah setahun lebey tak maen futsal.. No worming-upz.. 30 minit ja main terus kaki jamp.. Kalulah kaki ndak buat hal, sure sejam aku tunjukkan bakat yang kian pudar.. Tapi, ndak sia-sia gak kaki injured.. Dua gol aku lolos.. Ihihihi..

Hope next week ada lagi.. Terapi ini sungguh baik untuk melepaskan stress.. Bukan dengan pigi *******, amik ******, bawak **** ****** then ******* **** lain atau ***** sampai menyusahkan orang laen.. Im sorry guyz.. Tak terniat langsung pun.. Tapi yang pasti, aku dapat banyak iktibar dari semua yang terjadi.. Terima kasih sebab membantu even korang ndak kenal sapa aku.. Masa tuh, aku pun ndak kenal sapa aku.. Haikzzz!

Gosh!! Jam 12 sudah.. Kali ni betul-betul sudah.. Lekas!! Pigi tidorr gia~~

>> My Name Is SAAT GiLOO

No comments: