BEGINI ATAU BEGONO

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Aku keliru laa dengan penampilan aku sekarang nih.. Sumpah! Aku sungguh berserabut.. Rambut panjang.. Misai dan janggut lama ndak di trim.. Cuba bayangkan muka aku yang serabai.. hahaha.. Hitam lagi.. Kurus lagi.. Goshh~~ Sure macam penagih ni.. Uhukk.. Uhukk..

Dulu imej aku botak.. Namun setelah hati mengizinkan aku untuk menyimpan rambut atas dasar untuk memenuhi 1 daripada 10 permintaan seseorang.. maka aku buatlah.. Sekarang ni ndak tau mo potong atau endak.. Hati berbelah bagi.. Bukan mudah mau tengok rambut aku ala-ala 'awan nano' ni.. Kekeke.. Best jugak la.. Berat ja ku rasa ke hulu dan kehilir..

Dia pernah pesan.. kalau sayang dia, maka potonglah rambut tu.. Biar nampak kemas.. Hurmm.. Sedih kan bila aku masih mengharap begini.. thatz why aku cakap aku ni bodoh (refer to the older post titled 'Bodoh').. Cuba mengharap bulan untuk jatuh ke riba.. Atoyayy~~

Sekarang ni, rambut ni memang tengok macam sarang lebah yang agak besar sedang bergerak bebas.. Nasib baik teda lalat lalu.. kalu tak, sure sesat.. Hahaha.. Ni yang selalu aku cakap kalu monyok depan cermin itu.. Saja, memujuk hati kan.. Huhuhu..

Dan, aku memang mempunyai perancangan dengan rambut aku nih.. Tapi, ndak tau lah.. Akan berhasil atau endak.. Tapi yang pasti, ada beberapa orang kawan aku, kalu pegang rambut aku diorang suka.. Sebab katanya macam karpet.. Huhuhu.. ndak tau, mau sedih atau gumbira.. Rasa terhina pun ada jugak nih.. Dushh..
Dushh.. Dushhh... Bingung lah.. Mau begini ka.. Atau begono.. Aduinaaa rayang!! Sabarlah.. Tapi yang pasti.. Aku jatuh cinta dengan lagu Ayushita.. Tuhan Berikan Aku Cinta :((

Touching gilakkkk

No comments: