BERSALAH

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hyepp fellazz!!
Semoga sihat sokmo hokey.. Aku hari ney kurang sihat sket bah.. Perut aku meragam jak ni.. Sejak pagi sampailah saat ini.. Aku baru ja keluar dari toilet nih.. Huhuhu.. Sakitnya bukan main.. Memulas-mulas.. Hoh! Sehingga menyebabkan seharian ni aku ndak makan pown.. Minom air jak lebey.. Kebetulan lax hari ni aku berduty pagi dengan Hani..

Awal gak bangon.. Jam 3 dah tersedar.. As usual aku mengelamun lagik.. Goshh~~ Semalam aku tertidor tanpa mengucapkan selamat malam.. Huhuhu.. Maafkan i sebab buat u menunggu.. Maaf sesangat.. Tetiba i teringat ngan masa lalu.. Ni lah antara sebab yang buat u selalu merajuk dengan i.. Dan memudahan, keadaan semalam tidak akan menyebabkan u merajuk dan meninggalkan i lagik.. Huhuhu.. Yeah.. I tak nak kehilangan kawan lol.. Terasa sungguh perbezaannya.. Lain!! Sumpah! I rase bersalah.. :((


Bangon awal pagi, tapi tak buat apa-apa melainkan membaca semua sms yang di kirim bermula 20 Mei 2012 sekitar jam 8.19 malam.. Rasanya, hari ini semua akan di delet bagi membolehkan mesej baru masuk.. maklum sajalah, memori phone CSL ni tak lebih 1GB pown.. Jadi, kena lah delet.. Huhuhuhu..

Dekat jam 4.45 aku bergerak meninggalkan tilam.. Takut gak aku tertidor lagik.. Jam 5.15 dah gerak pegi ohpiz.. Awal pulak dunia terang hari ini.. Jam 5.45, aku rasa, ndak guna lampu keta pun sure jelas kelihatan semua.. Alhamdulillah.. Perjalanan pergi kerja damai saja hari ini..

Dalam jam 10, aku di jemput lax untuk joint ikut bengkel make-up.. Oikzz.. Bingung seketika aku.. Asal lax aku tetiba kena joint itu kursus?? Tanpa banyak soal, aku diam-diam jak.. Maka berbengkel lah aku melihat orang make-up.. Mengantuk gilaaa..!! Lapar lagik.. Huh.. Tapi ndak bulih makan.. :((

Hari ini, makcik pada kawan aku.. Si Faizal meninggal dunia.. Belum sampai sebulan suami dia pergi meninggalkan si Isteri yang stroke.. Semalam, si isteri pula mengikut laluan suaminya meninggalkan 3 orang anak.. Nasib baek anak diorang sume dah besar.. Dan skung si Faizal tu lah yang akan jadi mak dan bapak diorang.. Sedih lax aku dengar suara dia tadik tyme kami bertelefon.. Aku hanya boleh mengucapkan Takziah jak dengan dia.. Al-Fatihah untuk makcik ko Jok.. Semoga di cucuri rahmat.. Ko sabar k.. Nanti ada masa kita jumpa di Tawau.. :((

Sedih terus bergelumang dengan aku hari ini..

No comments: