MENAHAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Uhuuuuuu~~
Sumpah.. Kalu ikotkan hati, mau saja aku tidr di ohpiz sekarang ini.. Sejak petang tadik aku rasa mengantuk yang teramat.. Namun, aku tahan saja sebab hari ini sedikit sibuk di ohpiz.. 

Ni semua gara-gara kelewatan tidor semalam lah ni.. Lepas tuh aku bangon awal lagik pagi tadik.. Huhuhu.. Semalam kan aku jadik MC untuk program MARDI dekat Dewan Kompleks Sukan Kota Kinabalu.. Program dragging sampai jam 12.00 malam.. Aku hanya menurut.. Sepatotnya jam 11 dah abiz.. Tu lah kalu dah banyak betul yang mau jadi ketua pengarah projek.. Bikin panass!! Nasib baik aku kena bayar.. huwahuwahuwa~~


Kalau ndak di bayar, mungkin agak berat hati untuk aku pergi.. Alhamdulillah.. Misi untuk mendapatkan sesuatu sebelum ujung tahun ini semakin tercapai.. Dan aku gembira dengan pencapaian itu.. Aku teda apa mau buat untuk menghargai diri aku.. So, hopfly dengan benda tu nanti, aku boleh rasa gembira dan sukaaa.. Sekali gus memberi peluang untuk hati aku gembira semula.. Aku semakin dekat dengan titik itu..

Walau diri merasakan sunyi setiap kali.. Tapi aku ndak pernah sunyi dengan mainan fikiran yang kekadang buat aku ketawa sendiri.. Dulu, aku lupa bagaimana cara untuk menghargai diri sendiri.. Dan aku mau memulakan semuanya balik.. Kerana tiada apa yang lebih penting melainkan kehidupan yang seminit cuma.. 

Terima kasih atas senyuman ini.. Dan aku harap tiada unsur simpati yang mengelilingi semua ini.. Sebab keadaan itu akan lebih menyakitkan.. Meski ku bukan yang pertama di hatimu.. Namun kau menerima rasa cinta terbaik yang pernah aku luah pada manusia.. Walau aku bukan bintang yang tinggi.. Tapi, cinta yang aku kasi lebih tinggi dari itu.. Namun, semua itu tinggal sisa.. Percayalah.. ia tidak akan berulang dengan orang laen.. Insya-Allah.. 

No comments: