CINTA TERBAIK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmmm..
Sungguh sedih ah.. Boleh-boleh jak aku nagis lagi petang ni.. Semuanya mengenai perasaan orang dengan aku.. Kenapa mesti begitu?? Hina sungguhkah aku?? Apa jua yang buat kamu benci betul dengan aku nih? Setau aku, aku tidak [ernah berlaku kurang ajar pada sesiapa melainkan orang itu yang kurang ajar dulu dengan aku.. 

Hurmm.. Hukuman apakah ini.. Dan semakin benar firasat hati, kalau 2012 adalah tahun kesedihan untuk aku.. Aku tidak mengharapkan apa-apa dari orang lain.. Sebab aku sudah bisa idop sendiri di sini.. Namun, pedih sungguh rasanya bila kewujudan aku tidak di senangi oleh beberapa watak di dunia ini.. Plus.. Lagi bertambah sedih bila aku ndak tau apa yang menyebabkan aku di benci..





.:: CINTA TERBAIK :: CASSANDRA ::.

Aku terus disiram dengan perasaan hina diri sendiri.. Mengapa bisa begitu?? Hurmm.. Aku perlukan kekuatan lagik.. :((

No comments: