WINDU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyeppzz..
Sedang menanggong kesakitan perut nih.. Namun, semapt lagi hapdatee blog.. Ihihihi~~ Bukan apa bah, rasa rindu lax untuk menaip lelama depan komputer.. Berukbeng aku belom bayar.. Tu pasal lah tunggu masa free di ohpiz ja baru hapdet.. Mungkin hari ini akan bayar lah segala hutang piutang guwee.. Punya banyak!! Toing~~ Toing~~

Beberapa hari belakangan, aku sungguh sibuk sebenarnya.. Banyak sangat kerja.. Sampai balik rumah pun ndak buat apa-apa melainkan mandi dan terus tidor.. Dan di sebabkan itu jugak, dah dua hari aku lambat datang duty.. 15 minett aku lewat.. Dushh~~ Nasib baik patner aku awal.. Uhuk~~


Jumaat lepas, aku jadi driver untuk aktiviti pergi ke Sipitang.. Pergi balik hokeyy.. Pergi jam 2 petang dan balik lebih kurang jam 11.30 malam.. Sampai rumah jam 1.30 pagi.. Penat gilaaa~~ Hari sabtu, means keesokannya pulak, aku duty pagi.. Nasib baek datang awal.. Huhuhu.. Duty awal pagi dengan Hani.. Lepas abis duty dalam jam 10 pagi, aku sambung tido jap di ohpiz.. Sekejap?? Ndak la.. Sampai jam 1 baru aku bangon.. Hahaha.. Lepas tuh, relax jap dan terus buat editing untuk carta pulak.. Jam 5 petang gitew barulah siap..

Bergegsa lax balik rumah dan terus cuci kaen lax.. Punya banyak kaen kotor ku.. Goshh~~ Penuh jemuran.. Mesti jugak cuci malam tu sebab esok akan berging bubut lax ke Pitas bersama Lai, Kak FJL dan Korn.. Huh! Lepas siap semuanya, men game sampai tertidur.. Hari Ahad terus lak aku jadi driver ke Pitas.. Thankz pada Haf sebab temankan aku bersms.. ^__^ Diorang semua tidor-tidoran.. Mencikk~~

Sampai umah lebih kurang jam 5.30 petang.. Mandi dan menunggu waktu maghrib.. Sempat lagi mengelamun.. Menguap?? Hoh! Banyak kali.. Lepas Maghrib, aku tidor dengan nyenyaknya.. Makan?? Ndak la.. Aku diet.. Huhuhuhu.. Makan pisang lol.. Yang sempat aku beli dekat tepi jalan menuju ke Kota Kinabalu dari Pitas tuh.. Sana memang popular dengan buah-buahan tempatan.. Jangung pun aku hangkut jugak.. Ingat mau buat sup jagung untuk rakan sepejabat.. Namun, belum ada kesempatan nih.. Huhuhu..

Semalam, Hari Isnin, aku berduty pagi lagik.. Start sudah lambat.. Huhuhu.. Untuk kali kedua aku beribut dengan Mak Hayy di konti.. Baru dua kali kami dipasangkan di udara.. Kali ni ada artis jemputan.. Fazli Zainal.. Laen macam ja pandangan lelaki tuh.. Hurmm.. Hadek-hadek kah?? Hahaha~~ Tuuuttt..

Jam 10 ingat boleh rehat.. Sekali Hani buzz via Line.. Dia cakap, ada iklan yang mesti di kasi siap ASAP! Sebab esok dah mula siaran.. Huh!! Kijam.. Maka bermula lagi sesi kesibukan.. VO-Editing-Final Touch-Kelulusan-Injest.. Huh!! Sehingga encik Haf mesej pun ndak sudah terlayan.. Jam 12 baru terperasan.. Ada dua sms dia hantar.. Terkezut gak.. Takut jak dia merajuk lagi dengan aku.. Sebab ini merupakan antara perangai aku yang dia ndak suka nih.. Huhuhuhu.. InsyaAllah, akan cuba aku elakkan..

Glup!~~ Perut ini meragam lagi.. Anyhow, Kotobian Tadau Tagazo Do Kaamatan!! Aku kerja jugak!! Toilet.. I need you!!

No comments: