RASA AKU

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Aku masih di atas katil.. Walaupun jam sudah melimpasi angka 9.. Aku sepatutnya di ohpiz.. Tapi sekarang masih sedih memikirkan tentang seseorang.. Kenapa dia buat aku rasa begini ya?? Hurmm.. Aku semakin ndak kenal dia sudah.. Kalau dulu dia lain betol.. Dia baek sangat.. Apakah itu orang cakap mulut manis?

Rindu ini semakin menebal dan aku ndak ada cara lain untuk menghilangkannya.. Aku ndak boleh sms dia.. Aku malu.. Malu dengan diri sendiri.. Aku malu sebab aku sedar yang aku bukan sesiapa yang layak untuk orang macam dia.. Lagipun, aku ndak suka dia sekarang.. Aku cinta dia yang dulu..


Kenapa mesti begini ya? Berusaha sudah ku pujuk hati sendiri.. Tetap juga luka yang aku rasa.. Aku tau teda guna untuk melalui semua ini dengan air mata.. Tapi macam mana jugak kalau hati sudah rindu?? Cakap memang senang lah.. Aku yang melalui ni yang sengsara.. Bukan niat meminta simpati.. Cuma meluahkan rasa yang menyesakkan dada.. Wahai blog! Beritahu aku macam mana mau lupakan dia.. :((

>> Sebenarnya SAAT

No comments: