SABTU YANG BOSAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Huiii..
Buhsan gia ni hari.. Sepatotnya ku kerja, namun kawan aku lax minta tukar ke hari esok.. So, duk umah ja awal pagi ni.. Sebelum menaip post nih, aku rasa dah 4 kali aku bangun, tidor bagun dan tidor balik.. Bangon pun gi toilet ja.. Lepas tuh, ngelamun atas tilam sampai tidor balik.. Buruk sungguh perangai aku kan.. Hurmmm.. Pasal bohsan bha ni..

Jap lagi mau ke ohpiz lol.. Mengisi masa ndak tau buat apa.. Saja ja la.. Sebab, kalau aku di rumah sak, kompom aku gila.. So, hari ni mau pi ohpiz buang masa.. Lepas tuh.. Mungkin akan pegi jenjalan di mall carik novel baru.. Mau cari story mory glory yang bestt.. Tapi, kalu novel-novel ni, sure pasal cinta jak kan.. Pasal laen teda ka??


Jam 1 sudah.. Glup~~ Mandi lom lagik.. Apa pun blom lagik.. Arghhh~~ Buruk tol perangai malas aku nih.. Haishh.. Mau kemana lepas ni pun ndak tau.. Hadoi.. Bingung memikirkan keadaan diri sendiri.. Yeah.. Kan bagus kalu jadi anak orang berada.. Masa terluang macam ni boleh pegi shopping, tengok wayang, cuci mata, isi perot ngan makanan sedap.. Apa lagi erk.. Hahaha.. Tak salah berangan-angan.. Yang penting semuanya di tunjangi dengan azam.. 

Siyes.. Aku sungguh desprate!! Pengakuan nih.. Desprate yang terlampau sudah.. Bagaimana ni?? Fuuuu~~ Heppy Wesak Day!!

>> Sebenarnya PUMPKIN :((

No comments: