TENGAH MALAM INI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hye Semua!!
Di tengah malam ini aku terjaga dari lena.. Awal sangat kot aku merebahkan diri atas katil.. Lepas kasi make-up si Chomel dekat bawah tadi, naik ja terasa berat tol kepala ni. Tetiba jak.. So, amik tempat untuk relax jap sambil menyambung bacaan aku pada novel kegemaran yang entah kapan akan selesai.. Dalam jam 7 mata dah rabak.. Tidow lah aku dengan enaknya..

Dan, lebih kurang jam 11.45 tadi aku terjaga.. Dushh~~ Perot mintak nasik.. Badan mintak kena basuh.. Alhamdulillah, kepala dah sedikit ringan. Mungkin sebab berpanas tengahari tadi kot.. Tapi, ndak pernah-pernah rasanya aku macam tuh.. Maklumlah, budak kampung kan.. Suh buat apa pun insya-Allah bulih.. Cuma kekadang malas ja yang menerbitkan pelbagai alasan..


Baru ja selesai mandi dan meminom segelas susu.. Rumah sunyi.. bebudak tuh entah pigi mana.. Petang tadi ada ja semua.. Lepak main fifa dekat hall.. Entah apa yang seronok sangat.. AKu kenal ngan games tu masa dekat U.. Tapi, sedikit pun hati tidak berminat untuk amik tahu. Mungkin sebab tak minat sangat maen bola  kot.. Eheee~~

So, malam ni ntah mau buat apa.. Rasanya mau update entry.. Tapi, ndak tau juga apa mau di tulis.. Uhukk~~ Yepzz.. Selalunya ada ja yang meneman.. Namun, aku dah terima hakikat bahawasanya aku kini hidop sendiri.. Yah!! Terima hakikat geng.. Lepas peristiwa tempoh hari pasal cermin.. AKu sangat terasa hati. Nampak sangat aku jak yang terhegeh-hegeh untuk merebut cinta seorang yang sangat tidak layak untuk aku miliki. Kenapa baru sekarang aku sedar? Bila seluruh jiwa dan raga sudah di takluk dengan rasa cinta yang cukup mendalam? Huh.. Teda guna menyesal.. Yang penting sekarang.. Aku kena belajar dari kesilapan.. We are meant to be friends.. JUST Friends..

Yupz.. Memang sekarang ni aku sangat fobia dengan yang namanya cinta. Mau ulas lebih-lebih pun aku rasa mual-mual.. Tapi yang pasti, aku dah beli cermin yang agak besar untuk di letak dalam bilik aku.. Sumpah! Demi Allah.. Pada hari yang sama.. Semoga aku lebih sedar siapa diri aku selepas itu.. Bila nampak cermin tu ja.. Aku mesti senyum.. Siyes aku senyom!! Walaupun aku ndak tau kenapa.. Ah! Biarlah.. Mungkin itu cara untuk aku menghargai diri aku..

Well.. Its too late olready.. Memandangkan esok aku kena bangon awal lagik.. 3hari berturut-turut kerja pagi.. Hoh!! Lagi sandi nanti minggu ke-3 bulan Mei.. Aku kena duty pagi marathon seminggu.. Plus, on that tyme sah-sah dah sibuk pasal perasmian Kompleks Baru KPKK.. Hurmm.. Banyak kenangan lah kat opiz lama.. My Hot SPot.. Huhuhuhuhu~~

Dan tengah malam ini, ada nukilan tersembunyi yang memikat hati aku untuk dikongsi.. 


.::PLEASE FORGIVE ME::.

Tak pernah terbayang sebelumnya
Denganmu telah berakhir di sini
Semoga kau dapat merelakan
Dan melupakan semua tentang diriku

Selamat tinggal kekasih
Kau kan selalu ada
Di atas hatiku
Dan bila aku yang salah
Please forgive me my love
I just want you to know
You always in my heart

Ternyata ku harus meninggalkan
Semua kenangan bersamamu
Maafkan ku memilih jalan ini
Kerna ku tak mampu memilihmu lagi

You always in my heart


Aku menangis lagi.. :((

>> My Name Is BUDAK iTAM

No comments: