2nd GOLDEN ANNIVERSARY!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Olaaa ViVa La Vida!!
Tetiba mood mau nyanyi terus nih!! AHakzz.. yupzz.. Hari ini adalah besday kedua blog aku.. Ndak sangka kan, sudah dua tahun aku mencoret-coret di sini.. Banyak jugak aku kisahkan.. Banyak jugak aku kongsikan.. Sekadar berkongsi rasa jak bah.. Bila hati rasa mau bercerita, maka jarai aku ligat menari atas papan kekunci ini.. Pantas dan tangkas.. Thatz 'Y' kamurang akan terbaca perkataan yang asing.. Banyak sangat typo lorr..

Hurmm.. Ndak sangka.. Pantas sungguh masa berlalu.. Aku ingat lagik, blog ini aku create masa aku di dalam bilik.. Gelap gelita masa tuh.. Di inspirasikan oleh blog kengkawan aku jugak lol.. Tengok macam siok jak diorang kongsi-kongsi kan.. Cuma, blog diorang tuh banyak pasal akademik dan benda-benda pelik.. Aku? Lebih kurang diary lah bah kann.. Sebab, tiap kali aku bohsan, aku suka baca dan senyum sendiri.. Tapi, aku selalu baca yang cerita best jak laa.. Once kalau terbaca part sedih, terus aku pigi next story.. Huhuhuhu~~




Aku masih macam dulu jugak.. Eh! Sekarang aku senyum taw.. Senyum sangat-sangat lebar.. Macam orang keangauan nih.. Hahaha.. Bila aku ingat semua detik lalu, rasa macam mimpi pulak kan.. Alhamdulillah.. Semua itu di panggil sebagai rezeki.. Kan? Kan?

Hurmm.. Blog ini.. Ada banyak rahsia.. Dan aku sisip rahsia itu di sebalik penggunaan kata dalam setiap entry aku.. Kalau ada yang faham.. Maka mengertilah tu.. Kalau ada yang endak paham.. Usaha lagik k.. Tapi, aku rasa, ndak perlu kot kamurang tau maksud dalam-dalam.. Just luar-luar pun sudah cukup.. Yea! Semua yang aku tulis di sini adalah yang benar terjadi.. Dan benar aku lalui.. Tidak perlu prejudis laa.. Sebab ndak guna pun kalau kamurang mau was-was.. Tiada membawa apa-apa penghasilan..

Sejarah.. Blog ni dah banyak kali tukar url.. Mau melarikan diri dari mata-mata jahat.. Dan mungkin url ini jugak akan di tukar.. Tunggu lah.. Sebab sekarang ni, aku masih rasa selamat lagik.. Blog ni jugak pernah aku 'hybernate' kan seketika.. Sebab aku buka blog 'Sang Tinted'.. Dan sekarang blog itu aku hapdet jugak.. Tapi, ndak la sekerap blog ini.. Sebab blog tuh aku buka khusus untuk seseorang.. Luahan rasa cinta aku masa kami togather-gather dolu dolu.. Banyak la story mory glory kami kann di situ.. Sekarang ni pun besawang sudah kali.. Tunggu lah..

Tapi, yang pasti, aku tidak akan berhenti menulis blog.. Sebab, blog ni kira pakar kaunseling aku.. Mau luah sama orang?? Hurmm.. Siapakah yang sudi mendengar?? Ndak la.. Aku ndak suka menyusahkan orang lain.. Kalau aku share pun, sure aku ndak share semua.. Sebahagian jak.. Tu pun yang di luar-luar.. Thatz 'Y' aku semakin hilang punca sekarang.. Anyhow, Love my Budak iTam Blogzz.. Muaxxoxoxoxox..

No comments: