Oh! SUMAAT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Oikzz Fellaz!!
Hari SUMAAT pulak sudah ni hari kan.. Hihihihi~~ Oh! SUMAAT.. Hari ini datang ohpiz jam 9.. Awal dah tu.. Semalam kan balik lewat.. Mata sembab gilakk~~ Hari ni mau recording carta ngan Fazli Zainal tuh.. Janji jam 10.. Sesampai ja di ohpiz, itu si kawan mengadu kelaparan.. Aiyoo.. Dua hari cuti ko ndak makan kah di rumah?? Alalala.. Bah, kami pun ke kantin menapau makanan.. Aku? Lauk paling simple.. Nasik putih ngan Telur dadar.. Tema gabungan makanan ini adalah 'Rindu Kampung'.. Huwahuwa~~

Baru makan separuh, dah ada panggilan haji.. Fazli Zainal dah berkunjung tibaa.. Maka jam 10.30 baru start recording.. Macam banyak jak yang ndak kena hari ni.. Aku begila ngan Niza as usual.. Fazli Zainal layan jerk k.. Hihihihi.. Rakaman berlangsung melewati jam 11.30 pagi.. Bila dia dah balik, maka aku sambong balik makan.. Tetiba, HP dalam beg aku bunyik.. Sekali bunyik aku ignore.. Dua kali bunyik then baru aku bangon.. Mendengus sensorang.. Oh! Mak Hayamm mau di hantar ke airport.. Hurmm.. Dia mau fly ke Sandakan.. Goshh~~ Maksudnya Sabtu malam ni aku akan amik duty dia lagi lol?? Huwaaa.. HELP!!


Hari ni ponteng semayang Sumaat.. Lepak di KFC di Terminal 2.. Dia mintak teman.. So, Hokayy.. Meski perot masih kenyang.. Namun aku membalun lagik Cheezy Burger.. Glup~~ Ngantok gila.. Dan Mak Hayy mula bercerita mengenai sesuatu.. Dia dan anak ikan dia dah break-up.. Hurmm.. Pantas wajah dia berubah.. Then kami bercerita soal perasaan.. Sedih.. Dan ingatan itu kuat pada kisah cinta sms aku ngan dia.. Kasian bah sama dia.. Mak Hayy.. Bagaimana ko selalu bangunkan semangat aku ketika aku patah leher.. Dan, ketika musim sendu ko ni, maka ko juga kena bangunkan semangat ko sebagaimana ko nasihat aku.. Horaitt!!

Jam 1.15 dia dah nak enter depature room.. Hurmm.. Aku berlalu menuju kepada si Chomel.. Sempat membisikkan kata-kata kepada sang Chomel.. Dan aku memandu pulang ke pejabat.. Sesampai di pejabat.. Suasana sunyi.. Yer lah.. Ramai yang mengambil keputusan untuk cuti hari ni.. Alang-alang kerja sehari.. Bos aku sendiri pun cutik.. Maka, aku menemankan Niza yang siok melimpang di sofa.. Maka berduetlah kami tidor.. Jam 2.30 baru tersedar.. Ihii~~

Jam 4 lebih kurang.. Ada orang mesej.. Macam ngajok lagi.. Huhuhu~~ Tak dapek nak wat paper aku.. As usual, kata maaf itu aku kirimkan.. Since dia yang mesej dulu, Thankz dude.. Windu erk?? Hihihi.. Sama lah tu.. Cuma, tak nak ganggu u.. Even i tau u half day jer ari ni.. Selalunya u akan balik umah dan tidow.. Dan ingat lagik kalau u pernah mintak i kejotkan u.. Hihihi.. Mizz that moment bah.. Tetiba aku jadi care semacam lax.. Toing~~ Sudehhhhh~~ Itu kisah silam.. Now, kita berpimpinan tangan sebagai kawan yang baek.. Insya-Allah.. 

Malam ni balik lewat.. Mau baca berita lagik.. Hurmm.. Dengar cerita ada wayang baru nih!! Snow White.. Aku mau pi tengok!!! Suka betol aku dengan fairy tale nih.. Exited banar eh.. Sapa mau menemankan?? Gedixx lak.. Haishhhh~~

No comments: