PERLU?

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Sunyi jer kehidupan aku.. Ni lah dia.. Bila hidop terasing dari semua benda.. Dan bila aku memutuskan untuk tidak mencari cinta.. Betul!! Aku masih terasa bisa pada hati akibat luka lalu yang masih parah.. Dan kepedihan itu telah membuatkan aku nekad untuk tidak terjerumus ke dalam dunia cinta lagi.. Malass mau fikir.. Tapi, kalau sudah begini.. Rasa sunyi.. Rasa kosong mencengkam.. Maka, lain pulak yang terbayang di minda..

Sedih betol bila mengenang kembali kehidupan yang pernah aku lalui.. Semalam.. Aku datang ohpiz macam biasa.. Sebab mau buat kerja editing yang akan disiarkan keesokannya (Ahad). Sah-sah pejabat pun sunyi jugak.. Dah namanya cuti kan.. Maka yang bertugas sahaja akan berlegar-legar di kawasan ohpiz.. Aku.. Fokus membuat kerja editing aku.. Awal pagi aku ditemani sms kawan aku.. Terima kasih sangat.. Nak nagez pun ada nih! :((


Tetiba jak kan.. Dan buat kesekian kalinya, aku merasai nikmat CUTI hari ini.. Alhamdulillah.. Best pulak cuti nih kan.. Lepak seharian di rumah tanpa buat apa-apa.. Bohsan, tengok tv.. Lapar pegi ah masak dan makan.. Then lepak-lepak sambil fogging dan tidor.. Itu jak ah yang aku buat.. Huhuhu

Hari ni sejok gilaaa.. Hujan dari subuh semalam ndak berhenti-henti.. Mata aku lax tertutup rapat jam 5.30 pagi after suboh.. Dan bangun balik jam 9.00 pagi tadi.. Awal pagik bersms dengan kawan aku yang baek hati.. Huh! Panjang hembusan nafas aku.. Motip?? Huhuhuhu.. Weyhh~~ Adik aku pun ada mesej gak.. Bincang perkara yang sama.. Dan aku blurr lagik.. Adoi~~ Last-last word ni aku send dengan dia.. 'Abg tolong ko, ko tolong Abg hokeyzz..' Dan terus dia diam.. Uhukk~~ Untuk dia, esok aku rasa dah kena mula bertindak nih.. Hurmm.. Rahmatilah Ya Habib!!

Sepanjang hari ni teda wat apa-apa melainkan mandi-makan-tidor-men game-tengok tv-cuci kaen (walaupun hujan)-update blog!! SEKARANG INI!! Aku rasa len di hati aku.. Laen bah.. Adakah itu pentanda bahawa aku perlu?? :((



No comments: