THANK YOU!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepp Peepz!!
Lama tidak menghupdatekan diri.. Bermula 16 Jun sampailan hari ni 28 Jun 2012.. For sure bukan sengaja-sengaja tidak mau hupdate.. Tapi, aku sibuk dengan mengupdate diri sendiri.. Hokeyy.. Malas dah nak mengeluh pasal kehidupan aku.. Yang pasti, aku harus berbangga.. Walau macam mana sedih pun, aku masih bernafas macam selalu.. Terima kasih ya Allah..

Sedih untuk meneruskan langkah.. Tapi, apa bulih buat.. Bergerak saja.. Meskipun aku rasa bagai gila meninggalkan seseorang yang sangat aku sayang.. Bodoh kan?? Tapi, sampai bila aku harus mementingkan diri dengan mengutmakan diri aku sendiri saja?? Hati dia perlu juga aku jaga kan.. Selama dia dengan aku, dah banyak kelukaan yang aku lakukan.. Kelukaan aku? Ah.. Persetan dengan hal aku.. Walau bagai mana besar pun kelukaan yang dia kasi, aku masih bisa merasa kebahagiaan tatkala bersama dengan dia.. Kerana aku sungguh komited melayan cinta aku..


Dan, selepas ayat yang terakhir dari entry ini.. Bersedialah kamu wahai kawan ku untuk kehilangan seorang insan seperti aku.. Yang mempunyai tingkat cemburu yang tinggi.. Dan selalu menjengkelkan kamu.. Yang mempunyai banyak alasan.. Dan selalu menyakitkan kamu.. Yang mempunyai sifat cengeng keterlaluan.. Hingga kekadang merimaskan kamu.. Dan ketahuilah, kalau semua itu aku lakukan kerana aku sayang dan cinta dengan kamu..

Dan, selepas ayat terakhir entry ini juga.. Budak hitam yang kamu anggap sebagai memperkuda dan menggunakan kamu untuk kebahagiaan diri sendiri akan hilang dari kehidupan kamu.. Dan, aku berani bersumpah atas nama Allah.. Selama aku berkenalan, bersahabat dan bercinta dengan Hafsham Mukhriz Ali Mukhriz.. Tidak pernah timbul sekelumit rasa untuk memperkuda dan menggunakan dia demi mencapai kebahagiaan dan kegembiraan diri sendiri.. Dan, setelah aku dilempar dengan tuduhan untuk kali kedua malam 25 Jun yang lepas.. Aku buntu dan tidak tahu nak kata apa.. Biarlah aku berlalu kalau itu bisa membuat kamu bahagia walaupun aku tahu perit untuk aku lalui jalanan ini.. Aku mesti pergi.. Takkan aku perlu menunggu sehingga aku dilempar dengan tuduhan sama untuk kali ketiga?

Ya Allah.. Hanya dia saja yang tahu betapa kecewanya aku terpaksa meninggalkan seseorang yang masih aku sayang dan cinta.. Betapa aku membunuh diri sendiri.. Tapi yang pasti, aku tidak boleh mementingkan diri sendiri dalam hal ini.. Sekali lagi, aku memohon maaf untuk segalanya.. Sampaikan salam maaf aku dengan si Kazen.. Aku tidak dapat menjadi rakan terbaik kamu.. Kerana semakin hari, aku merasakan diri ini semakin tidak layak.. Terima Kasih atas pengalaman yang cukup berharga.. Tiada siapa yang layak menggantikan tempat HMAM dan Kazen di hati aku.. Thank You dude!!


-END-

No comments: