'U' SAHABAT 'I'

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Hai U.. Maafkan i sebab semalam.. Sumpah! Sakit terasa jiwa dan raga ini bila mengetahui i sekali lagi membuatkan u sedey.. I tak tahu bagaimana nak pujuk.. Sebab u tahu kelemahan i kan..

U, Jangan sesekali mengatakan u berada di belakang.. Kerana u tidak mengetahui kedudukan u dalam hati i.. Jangan serkap jarang.. U adalah antara orang penting yang berlegar dalam diri i setiap hari..


Maaf sesangat sebab hari ni u yang mulakan sms dengan i.. Sepatotnya i yang sms u dulu.. Ingat jam 5.30 petang tadi i nak text u.. Tapi, i sedang hangging dengan mak i dekat phone.. Biasalah masalah keluarga.. Banyak sangat.. Bukan tak nak share dengan u.. Tapi, i rasa better i simpan sendiri supaya tidak membebankan sesiapa.. Khususnya u as my beloved pwendz.. 

Dalam hidop i, i hanya ada mak bapak dan adik-adik i... Makcik i.. U, Sofea, Hani dan Mak Hayy.. Thankz to u olz guyz.. Semakin i lama stay di KK ni, semakin i jauh dengan kengkawan i dekat Tawau.. Itu hakikatnya.. Dan u adalah antara orang yang paling setia menemani i menerusi sms dikala kesunyian semakin mencengkam diri i.. 

Dan hari ini u merajok dengan i sebab i ignore sms u.. I bodoh! I tak tahu nak buat apa.. I bodoh sebab i merasakan seolah i tidak menghargai u.. Maafkan i dude.. Ya! Ini saja yang i tahu buat.. Memohon maaf... :((

No comments: