FACEBOOK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Heleewwzzz..
Hoh! Facebook?? Yeapzz.. Aku dah ada facebook baru.. Nama masih sama.. 'Kakanda Saat' Yang lama tu bagaimana pulak? Owhh.. Yang lama tuh aku dah malas nak kasi on.. Tunggu jak sampai dikasi off automatically oleh pengurusan FB.. Bukan apa bah.. Banyak tu sana memori yang sudah tercipta.. Kalu kasi on balik pandai tu gatal tangan menekan mesej dan melihat archive dulu-dulu..

AKu buat FB ni 30 Jun yang lepas.. Segalanya harus di tinggalkan pergi.. Biar yang dulu menjadi sejarah yang mengajar.. Betul! Banyak pengalaman berharga yang aku peroleh.. Tahnkz kepada semua yang terlibat dalam mencorakkan pengalaman itu.. Insya-Allah, tidak akan ku lupa setiap lekuk lakaran itu..


Harapan? Ehee.. Di harap dengan adanya FB ini, aku ndak bohsan sudah.. Even sendiri, aku harap akan lebih ramai yang berinteraksi dengan aku di FB itu nanti.. Sebab, beberapa hari ini aku melakukan sesuatu yang diluar kebiasaan hidop aku.. Dan ada satu suara yang memberitahu.. 'Itu Bukan Dunia Kamu'.. Maka aku akur dengan seruan itu.. 

Eh! Sesiapa yang mau add account FB baru aku tu.. Sila lah klik dekat Kakanda Saat okehh.. Memudahan, sekali lagi aku mengharapkan dapat bertemu dengan seorang yang betul-betul memahami aku.. Mempercayai aku dan boleh menerima aku seadanya sebagai sahabat.. Lebih dari itu?? Im sorry! Not interested.. Sure! NOT INTERESTED.. Eh! Emosi lax tetiba kann.. Ahahaha..

Kerana, aku tidak pernah menjanjikan kesempuranaan seorang yang bergelar 'Saat' ni.. Banyak kekurangan dia.. Kelebihan?? Ah! Kelebihan itulah kekurangan.. Kan? Kan? Kan? Hurmmm.. Semoga suku kedua 2012 ini akan lebih memberikan semangat kepada aku untuk senyum dengan lebih ikhlas! Insya-Allah..

No comments: