KALAH LAGI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepzz..
Aku baru bangon! Baru abes mandi dan sekarang sangat segar.. So, masanya untuk updating entry dekat blog terchenta ini.. Uhukk~~ Tengok tajuk... Bukan kalah bermain futsal, maen badminton atau lari 2 x 100 meter.. Aku kalah dalam pertarungan dengan hati.. Hoh!! Memang luka tidak kelihatan.. Dan kepedihannya aku saja yang rasa..

Tadi, sesambil keringkan rambot, tengok tv jap.. Who knows ada siaran yang menarik kan.. Teda astro di rumaha ku ni.. So, channel yang ada tu jak la rtm, media prima dan al-Hijrah.. tekan punya tekan.. Sampai turn tv1.. Rancangan 'Tiada Lama Tiada Baharu'.. Terdengar lax lagu si Ezad Lazim.. Dia perform dekat tv.. Seketika aku sedih mendengar bait-bait lirik lagu itu.. Ahh.. Aku kalah lagi dengan rindu ini.. Sungguh mencengkamm!!


Bait lirik 'Mengintai Dari Tirai Kamar' itu seolah menyidir aku dengan sinis sekali.. Lepas ja lagu tu ahbezz.. Terus masuk dalam bilik dengan hati yang sedikit tersentuh.. Sunyi saja terasa.. So, buka lappy dan update entry sambil dengar radio.. Maka dj tu putar lagi satu lagu.. 'Sayap Terluka' daripada kumpulan Panji.. Goshh!! Serangan apakah ini.. Uhuhuhu..

Siyes aku ndak boleh mengawal semuanya.. Aku rindu betul dengan dia tuh.. Tapi, aku ndak boleh luahkan begitu.. Cukuplah semua yang berlaku sebelum ni.. Ndak sanggup sudah mengasi luka dan mengasi kecewa hati orang yang aku sayang tuu.. Nanti di cakap lagi aku mempermainkan hati dia.. Biar saja begini.. Huhuhuhu..

Aku akan teruskan melangkah.. Gagal sekali bukan bermaksud gagal selamanya kan.. Cuba untuk meleraikan kembali tali kasih yang pernah aku simpul setahun yang lalu.. Haruss menerima hakikat kalau segalanya sudah berakhir.. Bersabarlah.. 

No comments: