PADAT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Opzztt!!
Sakit sungguh kepala ini.. Even aku dah mandi semua.. Masih juga terasa weng-weng.. Hohohoho.. Kalau dekat tv, harus minom teh 'o' katanya.. Maka mencuba jugak la aku.. Tapi letak halia teruss.. Hurmm... Badan sakit bah! Tido dalam keta saja.. For sure semalam punya cerita memang gila.. Lepas Party Box tutup, move lagik ker B.E.D.. Open table diorang.. Aku ikot-ikot saja.. Ehhehe..

Tapi, aku rasa laen macam ja semalam tuh.. Entah lol.. Susah mau cerita sini.. Hurmm.. Jap lagi jam 12 tengahari akan ke Pantai Tanjung Aru pulakk.. Kali ni akan berkampung di sana sampai midnight.. Menghormati permintaan.. Maka aku iyakan saja.. Walaupun sebenarnya aku risau, sebab esok aku duty pagi dong.. Uhuhuhuhu..


Kehidupan hujung minggu yang sangat padat! Itu lah kesimpulannya.. Namun! Walau sepadat mana pun kehidupan, jiwa ini tetap terasa kosong.. Tiada apa-apa pun.. Rindu dengan semua kengkawan.. Tetiba terdetik hati untuk mengactivate kan balik FB aku.. Tapi, rasanya tak kot.. Mau buat another FB acc lah.. Biar senang sket kerja aku.. Ya bah! Aku bodoh betul.. Hurmm..


Arghhhhhhhhhhhhhhh!!! Pedis-pediss!!! :((

No comments: