LETiH AMAT

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Peepzz!! Hyepp..
Kaki aku letih amat nih.. Dan sekarang ni masih lagi berada di ohpiz untuk meneruskan tugas.. Malam ni aku baca berita jam 10 malam.. Kejapppp lagik..

Bila bangun jak pagi tadi, aku berfikir sendiri macam mana dengan entry aku semalam tuh? Tersave kah jugak? Huhuhuhu.. Sebab lappy aku teroff automatically bila dah tak di sentuh dalam beberapa jam.. Tu lah kan.. Penat betul bah kasiann.. Lepas mandi, update status dan ndak kesedaran plak.. Krohh~~Krohh~~Krohh~~.. Uhuuhuhuhu


Masa tuh sudah jam 6.56 pagik.. Beratnya kepala mau bangun mandi.. Its shud be today kamiorang ada shoot sana 1Borneo.. Harus bangun sudah ni.. Hurmm.. Shooting start jam 9 pagi.. Idea yang baik kalu tidor lagi kann.. Kroh~~Kroh~~Kroh~~ Hahahaha.. Dan tau aku bangun jam berapa?? 15minutes to 9.. Boleh?? Hahahaha..

Cepat-cepat tengok HP.. Hoh! Teda pulak mizcall.. Berfikir lagik atas tilam.. Betol kah hari ni?? In sudden, recieved Watsapp dari Anne.. Tanya aku dekat mana.. Hupzz.. Atas tilam lor.. Baru TERbangun.. Dia cakap dia pun masih dekat konti.. Actually Anne ni Dj KKFM.. So, im save!! Hahaha.. Barulah dengan penuh longlai dan lidut aku mencapai towel dan terus mandi.. Hari ni ingat mau pakai baju Orange, Jeans, Shoe Ungu dan Grey Cap.. Sampai ja di 1B.. Kenapa make-up dan penerbit cakap aku salah tema.. LOL!!

So, rushing mencari another t-shirt.. Mau di padankan dengan si Anne bah ni.. Kasut dah ngam.. Baju lor.. Carik kaler kuning.. Butik 'HiSTYLE' memang gempak!! Kang gaji aku mau serbu ini tempat.. Beg dia cantik gilaaaa!! Cepat la gajiiii lagiiii... Hohohohoho

Shooting berjalan lancar.. Starting di 1Borneo.. Ke Inanam dan lastly dekat BTC Textile Emporium Segama.. Alhamdulillah.. Rezeki jangan di tolak.. Tetiba aku dah ada baju raya.. Bulih?? Hahaha.. Tahnkz a lot to Mr. Gluma for the sponsorship.. Sempat gak beli shawl caler oren.. Kiut!!

Dalam jam 6 lebey shooting kami abez.. Dan sah-sah ini adalah rekod paling lama penggambaran.. Dan hari ni hari pertama jugak untuk Puri Ratu menaja makeup kami.. I loikee sesangat!! Sempat berkenalan dengan makeup artist tuh.. Linda, Bett dan Nurul..

Lepas selesai tuh, drive balik ohpiz untuk voicing lagu raya pulak.. Huh! Sumpah aku sudah teda tenaga.. Jam 8 lebey masih di ohpiz dan membuat editing.. Sehinggalah sekarang ini.. Bisuk kerja pagi lagik.. Arghh!!! Aku rindu tilam dan mantal meluxx ku yang bacin.. Uhuhuhu :((

No comments: