MALAP

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Subuh yang menggamit semua kenangan.. Ah! Malas betul begini.. Alhamdulillah.. Imsak sudah sini KK.. Sahur ku seperti hari-hari pertama Ramadhan.. Terima Kasih.. At least masih bisa bersahir dan berbuka dengan aman.. Ndak macam si Syiria.. Sesama Islam pun bisa berbalah.. Itu lah bah kan.. Harus bersyukur..

Hari ini bangun awal lagik.. Malas sudah mau tidur sebab mau get ready pigi kerja jappp lagik.. Huhuhuhu.. Memudahan semuanya dipermudahkan hari ini.. Kalau ikot perancangan, hari ni teda apa yang penting sangat untuk aku lakukan.. Hanya menyiapkan jingle-jingle merdeka yang tertangguh sejak minggu lepas.. Kalau bos tau, matai.. Sah-sah kena leter lagik.. Ingatkan hujung minggu hari tuh mau buat.. Namun, ku lebih selesa bersendirian di rumah.. Tanpa sebarang gangguan..


So, hari ni akan berbuka di ohpiz bersama kengkawan.. Semalam pun diorang sudah bising.. Macam last year muka aku sak di ohpiz tuh.. Uhuhuhuhu~~ Sure! Hari ini kita realisasikan hasrat itu.. Dan, aku mesti menetapkan satu keputusan hari ini.. To Be OR Not To Be.. Huhuhuhu.. Hati masih berbelah bahagi lagik.. Bisa-bisa kan.. Kengkawan aku semua cakap aku kurang siuman.. Weng-weng.. Gilak.. Beleng.. Killik.. Huhuhuhu.. Adik beradik semua tuh..

Dan aku harap, aku ndak menyesal dalam membuat keputusan nih.. Sebab aku selalu begitu.. Buat dulu baru fikir kemudian.. Tu yang jadik cacamarba dalam kepala tuh.. Tapi yang pasti, ketika menyuap beberapa biji kormaa dalam mulut tadik, aku cuba untuk membayangkan ketibaan 2013.. Sebab bagik aku 2012 nih sungguh menyedihkan.. Hurmm.. 

Akan ku biar masa ini terus berlalu.. Dan menantikan ketibaan tahun yang satu lagik dengan penuh pengharapan.. Bagik aku.. 2012 sudah tidak memapu memberikan apa-apa kegembiraan buat aku.. 7 Bulan yang malap!! Selamat Berkerja dan Beribadah Olz!!

No comments: