MEMBEBEL

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyeppz Olz!!
Dah lewat malam nih.. Tapik, mata lom lagik mau tidor.. Entah ar.. Memang selalu macam nih.. Kalau kerja awal pagi, mimang sengsara ku rasa.. Paksa jugak tidor.. Even seharian nih penat sadja.. Tapi, macam terang ja rasa mata nih.. Huhuhuhu.. Melepak atas tilam saja lor.. Ndak tau mau buat apa.. Bahasa sudah habis di ucap dengan dinding.. Kalau lah dinding ni bisa berkata, mesti dia cakap 'Huii budaxx! Diam la ko.. Busan dah ku dengar keluhan ko.. Asyik benda yang sama sak..' Hohohohoho~~

Hujan masih lagi turun di luar.. Meskipun hanya renyai-renyai.. Namun, sejuknya terus menghukum sehingga ke tulang.. Kipas dah kasi Off.. Tapi, jap lagi mau kasi on balikk.. Macam sodap ja tidor dalam kesejukan sambil memeluk erat si mantal meloxx ku.. Ihihihi.. Hari ni dah masuk hari Sumaat.. Cepat betol masa berlalu kan.. Tadi, mokcik aku dekat LD ada call.. Bercerita sebentar sebelum dia melelapkan mata.. Katanya kangen sama anak buahnya di KK.. Ihiii.. Makcik aku nih sedang sarat menunggu hari.. Kalau ikot jangkaan doktor, tanggal 22 ni dia akan deliver.. Tapi katanya, selalunya ndak sampai.. Ni anak ketiga.. Anak pertama nama dia Mohd Aymin Amirull.. Kedua Mohd Aymin Amizan.. Dan dia berharap untuk mendapat gugurl lax.. Ala.. Rezeki bah aunty.. Janji sihat kan :)


Kejap tadik aku melayan FB.. Menguplod gambar sikit.. Ihihihihi.. Tetiba windu degan FB kawan aku dan kazen dia.. Hurmm.. Apa cer dekat FB kamurang ah?? Lama ndak tengok update.. Ah!! Flu ni sungguh merimaskan.. Namun, bersyukur lah.. Ini rezeki namanya.. Macam cakap kawan aku.. 'Setiap penyakit umpama penawar kepada kepada jiwa.. Sebab dia menghapuskan dosa-dosa kecil..' So, haruslahh tempuhinya dengan kesabaran kan..

Aduhai.. Sudah jam 1.16 pagi.. Bisuk, agak-agak kamu jam berapa aku akan bangkit dari tidor?? Huhuhuhu.. Mataii~~ Pitam lah kalau gini.. Pantasan berat pun semakin kurang.. Setelah beberapa tahun, berat aku jatuh ke 48 Kg.. Hoh! Berat aku yang paling ringan masa belajar kat U dulu.. 45 Kg.. Ku rasa, bley achieve balik ni tyme posa nanti.. Bos aku pun ada menegur gak.. Katanya, masa dia bawa aku p Tawau dulu, aku kelihatan sedikit berisi.. Hari ni nampak sangat beza.. Oh! Bos.. Kasi calon la untuk kenaikan pangkat.. Leh naek gaji.. Lepas tuh, leh makan sodap-sodap kan.. Huhuhuhu..

Tapi, siyes ah.. 2012 ni macam suram sungguh bagik aku.. Sedih jak terus.. Kecewa bercinta laa.. Makan hati laa.. Huh! Nasib baik masih idop lagi kan.. Choii~~ Mau puasa sudah ni kunun.. Maka, harus kuat dan tabah.. Masa Ramadhan nanti, leh pulun ibadah bebanyak sket.. Memudahan di panjangkan usia.. Urmm..

Dah banyak sangat membebel tengah malam nih.. Kalu ada teman bicara ok gak.. Ni tidak.. Sensorang jak di rumah ni.. Hurmm.. Mau try tutup mata.. Mengelamun jap! Sure leh tidor.. Rerase mau mimpi apa lax ni malam ah?? :P Nunitezz kengkawan!! Huhuhuhuhuhu.. :((

No comments: