PERANCANGAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepzz Peepzz!!
Gud Mowninkzz.. Ehehe.. Ni hari update status awal kunun.. Motip? Teda lah.. Buhsan saja di rumah sambil menunggu jam tengahari sesambil mendengar rakaman rancangan carta yang bikin sibuk aku semalam.. Petang nanti baru mau kemas umah.. Lepas jam 2 kowt.. Sebab hari ni mau entertain sorang kawan aku yang datang KK dari Tawau.. Dia datang berkursusu sini.. Dah dia mesej, ndakkan mau diam-diam jak kan.. 

Jadik, perancangan hari ini adalah.. Lepak atas katil pagi ni.. Jam 12 gerak pi amik kawan.. Lunch bersama dan hantar dia pergi Bas Station before 2pm.. Sebab bas dari KK gerak pi Tawau ada 3 kali jak.. 7.45 pagi.. 2 petang dan 7.45 malam.. Itu kalau sempat lah jam 2kan.. Kalu endak, aku kena bawak dia pulang rumah dulu dan tunggu bas dekat simpang masuk umah aku nih.. Sebab, sah-sah bas melimpas sini untuk menuju ke desa yang semakin membuat aku rindu.. Tawau!


Hari ni sepatotnya aku lepak di rumah jak.. Ingin membiasakan diri dengan kehidupan sebelum ini. Berperap di rumah sampai buhsan tema dia.. Ihihihi.. Sesambil mau bersihkan rumah jugak nih.. Lagipun, selalu jak hujan sini di KK kalau dah masuk zon tengahari nih.. Malasss mau gerak.. Si Chomel baru jak aku cuci dua hari yang lepas.. RM 13 hengget woo.. Sekali, baru gerak 200m dah hujan.. HUh! Kalau aku cuci sendiri ndak la kecewa.. Tapi, bila dah antar kedai ni, macam sakitt jak hati kan.. Huhuhu

Cerita pasal kekasihku si Chomel nih, dah mau bawak dia pegi jumpa Doktor kereta lax.. Mau kena service.. Selalunya, kalu Jan ada sini, dialah yang menjadi mangsa.. Huhuhu.. Jan! Bila datang KK?? Maunya dia datang.. Kalu dah ada krisis dengan GF dia.. Maka, dengan aku-aku sekali tercalit.. Huh! Bikin panas jugak gayak diorang nih..

Dan malam ini.. Hurmm.. Sebenarnya, semalam tu kan, aku sepatotnya berada di Party Box dengan kengkawan.. Diorang agak kecewa dengan aku sebab menolak pelawaan diorang jadik MC untuk satu pertandingan akhir dekat sana.. Maafkan aku kengkawan.. Bukan bermaksud pun.. Cuma, wajar aku merasa perasaan 'dipergunakan' nih.. Entar ar.. Lagipun, aku dah buat langkah 'U Turn'.. Even korang ndak paham.. Tapi, aku hargai sifat ' memahami' korang.. Ada masa kita lepak bawah jambatan lagik.. Ihihihi..

So, malam ni ikot perancangan, akan tetap standby di rumah jugak.. Mau tinguk movie sensorang sebab esok kerja awal pagik.. Hohoho~~ Aku ada banyak muvie korea!! Yippiee..


No comments: