PUNCA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hyepp Peepzz!!
Huhuhuhu.. Disebalik kegembiraan aku hari ini, tak sangka penghujungnya akan berakhir dengan satu tangis yang teramat tragis.. PUNCA! Ya.. Aku telah menjadi punja keatas satu kejadian yang melanda seorang kawan tersayang aku.. Alergi dengan seafood!!

Arghh!! Mengapa bodoh sangat aku tak meletak tagging pada benda yang sepatutnya!! Nak minta maaf pun sebenarnya rasa bersalah.. Memang aku yang menjadi punca pada semua ini.. Sedar sangat! Dan kalaulah aku tak menghantar snack jenis itu.. Sure bende ni tak jadik.. Huh!

Babe.. Even malu rasanya nak minta maaf dengan u.. Namun, harus jugak i cakap.. Sebab i dah buat salah dengan u.. Bukan kali pertama i buat u macam ni.. Hari tuh pernah sekali gak i antar kat u 'tikos berbulu kaler itam'.. Dan lepas tuh i dah tau kalu u alergi dengan bebulu nih.. Dah lama i tau u vege.. Dan hari ini, kelembapan i telah menyebabkan u sakit.. Uhuhuhu!! Dah lama u tak terkena simptom alergi dan hari ini, 17 Jul 2012, sekali lagi u diserang sakit disebabkan memakan snack yang i kirim untuk u.. Sangat rasa bersalah..

I hope, u jaga kesihatan u.. Asal lah u makan bende tuh.. Sedangkan i dah sms u babe.. Even bende tu i yang kasi, tak semestinye u kene makan.. Plz jaga kesihatan u.. Kesihatan ni tak leh beli kat mana-mana tau.. Anugerah ni datang dari Dia yang di atas.. For sure, kalau u jaga kesihatan u insya-Allah.. Semuanya akan jadi baik.. Namun, kalau dia menginginkan u ditimpa musibah.. Hadapi semuanya dengan sabar dan tenang.. Anggap ia sebagai penghapus dosa.. Handle it with positive thinking yepzz.. Sesungguhnya Allah bersama orang-orang yang sabarr..


Ah! Sedih sungguh perasaan aku malam ni.. Kalaulah aku banyak duit, sah-sah aku dah terbang untuk menjaga mu babe.. Sesakit mana pun rasanya, I akan tetap sedia menjaga u.. Sebab, hanya u yang i ada sebagai kawan TERbaek skung.. Ingat!! I sayang u okehh.. Mesti kuat!! Dan, jangan kerja kuat sangat.. Plz, amik ah cuti.. Hurmm.. Jaga diri bebaik tau.. I sayang u :((

No comments: