SAJA SIBUK

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Baru ja sampai umah.. Sibuk sedikit hari ini.. Awal pagi sudah masuk konti.. Macam biasa, hari Rabu aku ngan Encik Saitoh sehingga jam 10 pagi.. Puasa ndak menghalang kami untuk bersembang di udara.. Dan tajuk ni hari adalah PENGGELI.. Huhuhuhu~~

Abis duty jam 10 pagi, terus buat recording lakonan lagi bersama Kak Suhani.. Dalam jam 12 gitu habis.. Banyak sangat slack.. Maklum saja, suara aku agak serak sehingga ketara betul sedang berpuasa.. Agak-agak kenapa?? Sebab aku non stop speak starting 6am until 10 pagi. Lepas tu sambung lagik dengan Kak Sue lagik.. Huh!


Lepas semuanya selesai, aku pegi amik kawan aku yang datang dari Tawau.. Ni hari, adalah hari last dia di KK sebelum berangkat pulang. Dia berkursus sini.. Semua pun sibuk, so petang tadik, aku kena jugak berjumpa dengan dia.. Nanti di cakap sumbung lagik.. Uhuhuhu~~~ Ntah! Egois mu melampau2 bah.. Hihihhi.. Bawa dia bergerak pegi 1Borneo.. Sebab dia sudah pok satu kasut sana.. Cute tu kasut.. Aku pun mau beli, tapi on that time, aku lom withdrawl cash lagik.. So, tahan hati k..

Jenjalan sehingga jam 4 petang.. Hantar kawan aku tu ke terminal dan terus aku memandu ke Bazar Ramadhan.. Soya Bean, Roti John, popiah goreng.. Tu jak juadah berbuka yang sempat aku rembat.. Alhamdulillah rezeki.. Menjelang malam, aku buat skrip pulak untuk di buat VO bagi perogram kami.. Dalam jam 9.30 jugak siap.. Bila semua dah settle.. AKu drive balik umah lol..

Dan sekarang, aku sudah sangat mengantuk!! Mandi pun ndak sanggup!! Nunitez olz.. :((

No comments: