KEKELIRUAN

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hyepzz!!
Alang-alang, biar jam 1 baru tidor.. Huhuhu.. Ngantok sudah.. Namun, mau jugak buat entry baru.. Mau cerita pasal perasaan bah.. Hurmm.. Aku sendiri keliru kenapa perasaan ini boleh terguris begitu.. Rasanya macam stabil sudah.. Tapi, boleh-boleh tadi aku sedey sendiri selepas menerima sesuatu.. Arghh!!

Cuba ku tahan supaya ia tidak merebak ke seluruh hati.. Tapi, aku merasa sakit yang amat sangat.. Urghh!! Menusuk-nusuk ke hati.. Ntah lah.. Aku sedar kalau rasa ini masih ada.. Dan jangan risau, sebab aku semakin membunuh 'dia' dengan baja yang pernah ku kasi, untuk 'membesar'kannya dulu.. Dan sekarang, ku sendiri keliru akan perkembangannya..

Bodoh ja ku rasa hari ini.. Aku benci dengan perasaan itu.. Kenapa mesti 'dia' ada?? Aku belum stabil.. Dan kemunculan perasaan itu seolah menggagalkan semua. Haruslahh sabar dan tidak putus asa.. Tapi, aku buntu dalam meniti jalan kesabaran ini.. 


Dan sehingga kini, aku sudah jauh berjalan.. Sesatkah aku?? Atau adakah masih berada di landasan yang betul? Betul!! Aku keliru bah.. :((

No comments: