BERGADANG

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hurmmm..
Mata memang sungguh bertahan ni hari.. Ndak tau dari mana dapat semanagt sampai rela bergadang begini.. Hurmm.. Berkecamuk rasanya.. Lama sudah ndak memikirkan masalah yang datang menerpa.. Tetiba datang menyusup satu-satu.. Dari masalah diri yang melibatkan diri sehinggalah masalah yang tiada kaitan dengan diri sendiri.. Semuanya di fikir... 

Hari ini aku akan kerja pagi.. Memudahan mata akan bertahan sehingga masa pulangan ni hari.. Sebab hari ini ada banyak urusan yang perlu aku selesaikan.. Uhuhuhu..


Jap lagi mau bersahur dan get ready pegi ohpiz.. Memudahan ari ni ndak tersasul-sasul macam hari Sabtu yang lepasss.. Kilogram bulih-bulih ku sebut kilometer tyme on the air.. Habis kena ketawa.. Berat baby bha tuh.. Sepatutnya di sebut 2.1 kilogram.. Aku sebut 2.1 kilometer.. Hohohoho~~

Sepanjang malam yang panjang ku rasa ni, teda apa pun yang aku buat.. Just cuci kain, sidai kaen dan bersihkan habuk dekat bilik aku yang dah mula bersawang ni.. Sesambil layan lagu yang aku susun.. Lepas tuh, layan tadarus dekat tv.. Tapi, kepala ndak fokos ngan tadarus pun.. Sebab mata sibuk membaca mesej2 lalu dekat CSL.. Senyum sendiri.. Macam orang gila.. Huhuhuhu..

Mau sahur dulu.. Makan megi dan nasik sejuk saja.. Sebab, kawan aku cakap.. Kalau mau cepat naik badan, maka hantam mu nasik sejuk.. Mari kita mulakan misi.. Bismillah.. Oh! Risaunya bah.. :((

No comments: