Oh! HATI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Aku baru bangon.. Kepala dizzy sangat! Huh! serabut sedikit menengok ohpiz yang sangat kucar kacir sekarang ini.. Yepzz.. Aku masih di ohpiz lagik nih.. Sendirian saja.. Mengemas barang-barang terakhir sebelum dia ngkut ke pejabat baharu di Kompleks Bersepadu KPKK Off Jalan Lintas Kepayan..

Seharian berada di ohpiz.. Sangat penat sebenarnya.. Kengkawan semua sudah balik.. Bos lax suh aku make sure semua barang perlu di tag dan dibawa ke pejabat baharu.. Owhh~~ Sabarnya aku.. Alhamdulillah.. Semua rancangan akhir sebelum raya sudah aku siapkan.. Sekarang hanya perlu fokus dengan proses perpindahan saja..



Aku benci sebenarnya dengan satu perasaan yang sedang bergelodak dalam hati.. Menyampah betul.. Semuanya jadi hambar saja hari ini.. HP dah aku off kan.. Malas asyik membelek-belek HP sebenarnya.. Ntah lah.. Rasa macam mau tidor teruss.. Ndak mau bangun.. Sesak saja rasanya dada ni bila memikirkan pasal dia.. Ntah sampai bila aku begini.. Terlalu bergantung harap dengan 'sesuatu' yang ada pada dia meskipun itu sesuatu yang mustahil.. Aduhai~~ Hati Oh! Hati..

Semalam even dah amik ubat tuh, aku tetap jugak tidor lambat.. Macam ndak berguna langsung.. Huhuhu.. Dalan jam 1 jugak baru 'mati'.. Mengelamun dalam kegelapan malam.. Mendengar bunyi katak, cengkerik dan dedaun yang bergesel sesama sendiri tatkala di tiup bayu malam.. Hurmm.. Lapar betol semalam.. Tapi, rasa malas menyebabkan aku terus melekat atas tilam..

Jam 3 dah bangun balik.. Perut meragam.. Dah selesai darik tandas ingatkan mau sambung tido balik.. Tapi malangnya, ndak mampu untuk terus menutup mata.. Membaca mesej dekat HP sebelum mendeletnya semua dan bersahur sambil tengok tv.. Minom air sejuk dan menikmati buah tammar saja.. Sesambil menyedut beberapa batang rokok.. Hurmm.. Rindu yang teramat sangat.. Kenapa aku begini?? Pergilah jauh wahai perasaan!! Kasi ruang pada aku sedikit bah.. :((

Esok misi akan di sambung.. Nak singgah Mc D jap.. Lapar lor.. Sebab tadi berbuka ala kadar saja.. Huhuhu.. Stay dekat tepi laot.. ntah sampai jam berapa.. Nunitez!! :((


No comments: