TIDAK BOLEH BERHENTI

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hurmm..
Aku Suka Dia!! Tuhan Tolong Jagakan Dia!! Sudah Cukup Sudah!! Hoh!! Aku benci dengar lagu tuh! Sumpah.. Dekat mana pun radio itu berkumandang, sure aku akan halang daripada memasuki saluran pendengaran aku.. Lagu yang buat aku trauma.. Sekelip mata bisa merubah emosi aku.. Air mata bisa muntah secara tiba-tiba sebaik mendengar lagu itu.. Hurmm..

Ntah lah.. Sejak aku kenal dengan dia ni, aku rasa sukar untuk berhenti dari bermain dengan perasaan sendiri.. Rasa sakit aku sudah biasa lalui.. Cuma aku ndak boleh tahan kesakitan ini.. Kekadang tidor menjadi jalan terakhir.. Lepak tepi laot aku rasa damai.. Sebab aku akan lihat dunia begitu luas.. Dan aku boleh kosongkan seketika jiwa yang bergelodak.. Tapi, bila sudah sampai rumah.. Ku rasa macam sempit.. Sesak! Sampai tekanan sendiri.. Huhuhu~~



Aku sudah buntu.. Sebab aku memang sudah betul-betul terjerat dengan perangkap sendiri.. Atas rasa percaya.. Sayang dan Cinta.. Walaupun tidak pernah bersua muka.. Berkenalan secara personal.. Kekadang kengkawan aku cakap aku gila.. Bodoh.. Sebab memperlakukan diri begini.. DIorang ndak sangka, masih ada lagi orang macam aku yang begitu mengharap bulan untuk jatuh ke riba.. Weh! Aku ada rasa percaya aku bah!! Tapi.. Keyakinan atas kepercayaan itu semakin berkurang.. Jarak memisahkan kita.. Dan itu hal biasa kata mereka..

Dan ada banyak keberuntungan yang mereka katakan pada aku.. Banyakk sangat! Dan aku bersyukur atas keberuntungan itu.. Kiranya aku masih bertuah la nih.. Cuma.. Aku sukar untuk berhenti.. Aku benci dengan diri sendiri~~~

No comments: