UNTITLED

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Meja kerja aku huru hara hari ini.. 3 kotak aku simpan atas meja supaya orang tak amik kotak aku.. Hohohoho... Kemas tak pun.. Tido jer kerja.. Ni hari masuk ohpiz lewat.. Sebab semalam lepak laot lamaaa sangat.. Starting lepas buka sampailahhh tengah malam.. Selepas meninggalkan ohpiz semalam terus ku stay sana di Tanjung Lipat.. Ada gak orang memalam ramadan erk.. Ingatkan sunyi.. As usual, makcik tukang jual tuh pun ada jugak.. Beli coke ngan air bunga.. Tak dilupakan jajan.. Walaupun aku sendiri namun harus makan.. Hahaha..

Selalu datang sini membawa bersama Novel.. Tapi, kawan aku dah amik bag aku.. Dia suka.. So, aku bagik jak lah.. So, datang ohpiz lenggang kangkung membawa beberapa stuff yang penting saja.. Yang laen, stay at home.. Tunggu aku balik hoh..


Hari ni balik awal.. Sebab esok rasanya macam mau datang awal pi ohpiz.. Mau siapkan kerja-kerja editing.. Sebab esok kira dah last aku dan kengkawan berada di ohpiz lama.. Next week di jangka akan berumah di ohpiz baru dekat jalan Lintas-Kepayan itu.. Hurmm.. Jauh gila umah aku ngan ohpiz baru.. Kalau pagi, dah tak boley gerak jam 5.30.. Paling lewat, jam 5.15 dah kena gerak.. Paling selamat, jam 5 lah.. Hohohoho.. Habis lah kali ni.. Ada jugak short cut.. Tapi, macam ndak selamat itu jalan.. Pernah ada insiden bunuh membunuh dan merupakan laluan pusher dadah.. Huhuhuhu.. Rompakan pun dah beberapa kali berlaku.. Jalan kampung.. Jangan terkejut.. Babi pun selalu melintas bersama anak anak beliau.. Huhuhuhu

Walaupun tidak bersahur pagi tadik, namun puasa harus di teruskan.. Walaupun keinginan untuk menyedut hencik winston itu sangat kuat.. Namun, pendinding yang paling berkesan adalah SABAR! Sebab aku ni, kalu dah pecah satu puasa, maka naik setan lah sedikit.. Maka akan adalah tabiat malas amik peduli.. Huhuhuhu.. Lagipun, mana mau kalah dengan adik-adik aku.. Uhuhuhu~~

Cakap pasal adik-adik aku.. Huhuhu.. Aku blom lagi belikan diorang baju raya.. Adesss.. Teda masa nih.. Sibuk memanjang dengan urusan opiz dan tidor.. Hurmm.. Nanti last minutes pulak payah.. Jalan jammed, kedai sesak.. Pilihan pun kekadang dah tiada.. Huhuhu.. Aduhai si abang.. Mesti fikir something nih.. Bila mau berkampung di 1B erk.. Huhuhu..

Esok, mau datang awal pigi ohpiz, lepas tuh siapkan jingle.. Tengahari aku bertugas dekat mesjid.. Petang tuh nak buat rakaman carta.. Lepas tuh pegi saloon mok buat rambut.. Next, kemas barang masuk dalam kotak dan sambung editing carta sebelum di ingest.. Huh! Macam sibuk saja bha.. Matai~~ Dan sekarang sudah jam 11.40 malam.. Rindu sama dia!! Namun, harus membiasakan diri.. Gud Nitezz ~~


No comments: