KAROK DALAM KETA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Just nak melengkapkan syarat.. Tetiba aku rasa kosong malam ni.. Apapun, hari ni takder banyak yang aku buat.. Dekat ohpiz tadi sembang jer ngan kawan.. Langsung tak buat kije.. Makan, sembang dan tidor.. Ohpiz kami macam peti beku.. Sejok giler.. Dah la aku kecik.. Semua pun kecut kot.. Huhuhu

Hari ni aku just bertugas tv-i saja.. Dalam jam 4 dah gerak balik. Sebelum tuh, sempat burning CD lagu-lagu baru kegemaran aku.. Diterajui oleh tiga lagu kegemaran Black ft Malique - Teman Pengganti, Hafiz AF - Ku Akui, dan Shahir AF - Pendam.. Dan almost lagu yang ada dalam CD ni semua yang berentak slow dan jiwa-jiwa resah punya lagu.. Of coz aku suka. Tadi tyme balik, aku pasang sound agak kuat then nyanyi sepenuh jiwa.. Ada gak org sekeliling tengok.. Tapi, aku yakin diorang tengok samar2 jak.. Pasal, tingkap aku kan bertinted gelap siiiiikit.. Huhuhu.. Siok karoks dalam keta.. Stress sikit ilang..


Sampai umah as usal teda wat apa.. Just lepak dekat veranda dan sms.. Jam 6 stop untuk maghrib dan menguruskan diri.. Dalam jam 10 lebey bersms lagik.. Malam ni dia nak aku temankan dia.. But until now, (12.30 tghmlm) im still waiting.. Dia kena sabotaj.. Biasa lah tu.. Adat berkawan.. Cool k.. Besar faedah orang yang bersabar ni..

Hurmm.. Sangat tiada mood untuk menulis.. Hurmm~~ Ok ah! Nak tunggu org tu sms.. Kalau takder jugak, anggap ja dia dah tidoe.. Gud Nitez!!

No comments: