LEPASKAN-LAH!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Hurmm..
Masik hari ni dah 3 hari aku off kan blog aku dari pandangan umum.. Teda sesiapa pun yang tau alamat blog aku nih melaikan aku sendiri.. Actually, lama blog ni sangat private dan hanya untuk orang-orang tertentu sahaja.. Means, diorang sangat istimewa kalau blog ni aku revieled untuk bacaan dorang.. So, kalau dah takder yang baca, maksudnya aku teda orang istimewa.. Ihihihi.. Yeah! Menghadapi masa muka dengan title SINGLE.. Ntah sampai bila, tapi, aku rasa aku akan jaga cinta dia nih sampai bila-bila.. Kan dia yang mula ngorat aku hari tuh??

Baru jer balik dari ohpiz jumpa ngan Bos aku.. Dia buat editing untuk rancangan kami edisi Hari Malaysia.. Tapi, aku ndak ikot hari tuh.. Sibuk ngan K.I.K kan.. Dan, hari ini aku duk umah saja.. Ndak kemana-mana.. Amik cuti konon.. Sebenarnya aku ndak berapa sihat.. FLU menyerang aku bah.. Uhuhu.. So, duk umah dan tidor saja.. Jam 7 tadik petang baru keluar umah..


Lama ndak lepak ngan geng2 mummy.. So, aku luangkan masa tadik ngan diorang.. Sambil merancang2 untuk sambut birthday salah satu geng kami.. Hihihi.. Lama gila aku ndak duduk ngan diorang nih.. Semua pun as usual gembiraa.. Cuma aku yang kekadang lost.. Fikiran merewang ntah pigi mana.. Mengenang nasib bha tuh.. Jelous ja tengok senyuman diorang yang ikhlas banget.. Huhuhuhu~~

Baru sebentar tadik aku bukak FB setelah lama sunyi.. So, page yang first aku buka adalah muka buku beliau.. Ternyata dia masih nak tau benda pasal aku.. Dude, so sorry.. Aku terpaksa melangkah pergi meninggalkan mu.. Tolong fahami aku.. Yes! Aku memang berhajat untuk menjadi kawan ko.. Tapi, bukan sebagai kawan yang special.. Nak jadik kawan-kawan biasa saja.. Thatz why aku tukar address blog nih.. Supaya ko ndakkan pernah tau padal hidup aku.. Plus, ko pun tau kalau ini tidak adil untuk aku.. Ko mengetahui segala langkah kaki aku sedang aku masih meramal, apa yang kau lakukan hari ini.. Senyum kah? Nangis kah? Gembira kah? Hurmm.. So, selain dapat menjauhkan ko daripada aku supaya ko ndak risau apa-apa, keadaan ini juga menolong aku untuk terus melupakan ko sebagai orang yang pernah aku sayang.. Cukuplah aku ingat kau sebagai kawan aku.. yang sudah tu sudah lah.. 

Hurmm.. Sudah jam 3.00 pagi tapi, mata ni blom jugak mau tertutup. Mungkin sebab siang tadi dok bangun tidor bangun tidor saja kerja kan.. Uhuhuhu.. Mau buat apa pun nda ada semangat bah.. Rindu betul ni mau chit chat ngan dia.. Tapi, biarlah begini.. Satu hari, bila dia rindu dengan aku.. Maka, aku harap sangat dia sms aku.. Sebab aku akan tetap menunggu.. Kalau nak harap aku sms dia.. Hurmm.. Tidak mungkin lah dalam masa terdekat nih.. Sebab aku sedang cuba sehabis baik untuk melepaskan dia pergi.. Pergi mencari kehidupan yang membahagiakan dia.. Gud Luck babe.. 

No comments: