PERASA

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hurmm..
Baru ja selesai menjamah KFC sebagai makan sehari hari ini.. Langsung teda semangat mau makan nih.. Baru ja beberapa hari lepas berat aku naik 2 kg.. Rasanya akan jatuh lagi ke nombor asal.. Huikzz..

Tetiba teringat ngan kemeriahan beberapa hari lepas yang menyelubinyi rumah dan kehidupan aku.. Ngam betul ngan tajuk entry semalam tu kan.. Seketika cuma.. Huh! Sengsara aku memaksa mata untuk tidr selepas mengupdate entry.. Huhuhu.. Natijahnya, hari ni teda lain yang aku buat melainkan tidor dan layan tv.. Walau pejam celik pejam celik aku depan tv menengok cerita Hindustan tuh.. Namun, aku masih tetap tahu jalan ceritanya.. Lakonan hebat Saif Ali Khan tyme dia muda.. Skung ni dah agak tua kot.. Namun, badan masih kekar.. Hihihi

Sebelum makan tadi, aku sibuk menelefon aunty-aunty aku dekat Lahad Datu dan Sandakan.. For sure masing-masing aku windu dengan keletah anak diorang.. Aymin, Adik dan Zatul.. Semua pun tumpis gak mulut.. Nakal ya Rabbi.. Huhuhu.. Hari ni kira relax sket sebab masa mak aku datang, semua baju dia dah tolong cuci.. Thankz a lot mummy.. Masa tuh aku tengah tido.. Tak sedar lax mak aku dok bz basuh baju aku.. Cian mak.. Huhuhu..

Akibat teda apa yang aku buat.. So, kehidupan yang sungguh borred melanda.. Mak hayy dan kengkawan laen ada gak mengajak untuk outing.. Tengok wayang dan sebagainya.. Namun, malas lax untuk bergerak geri gasing dekat bandar tuh.. Sure sendat jalan.. Apa lagi dengan keadaan mall dan panggong wayang.. Lagipun, aku suke tengok wayang tyme orang tak ramai.. After working hours or at weekdays night.. Tengok sensorang pun best jugak maa.. Hehehee.. Tapi, dah lama gila ndak tinguk wayang nih.. Huhuhu.. Last ari tuh aku layan ResidentEvil.. Hurmm..

Semalam hari Jumaat tetiba kawan aku add aku dekat watsapp.. Goshh!! Like a dream comes true.. Lama gila kami ndak berhubung.. But, i felt something weird.. Its like thers a mirror between us.. We can see but cant be touched.. Hurmm.. Biasa lah tu kan.. Tak salah kalau aku rasa benda tuh.. Sebab aku semakin sedar akan puncanya.. Let bygone be bygone.. And trying to create some smile on my future..

Kami juga saling mengikuti perkembangan menerusi perkongsian gambar dekat instagram.. Thankz a lot sebab masih sudi 'menjenguk' aku di sini.. Laen macam jer kesedihan yang tergambar.. Tapi, aku dah menetapkan sesuatu dalam hati.. Ndak mau terlalu mengharap pada semua yang berlaku kini.. Kerana aku cukup takut dengan kekecewaan.. Apalagi, kalau semua kekecewaan itu bermula dari tingkah aku.. AKU!!

Tidor yok.. Bisuk kerja sudah.. :(


No comments: