MELINGKAR

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia...

Sejok gilakk!!!
Baru habis bverkonti sebenarnya.. Dan aku masih lagi dalam konti yang umpama peti sejok nih.. Adesss... Baju dah sangat tebal.. Tapi masih juga terasa sejoknya.. Bergegar seluruh tubuh aku.. Huii~~~

Hari ni ntah kali keberapa aku akan tido dalam keta.. Malas dah mau balik. Ngantuk sangat. Plus, jam 7 pagi ni akan bergerak ke lokasi shooting lagi.. Huhuhuhu.. Ginilah nasib ku kan.. Huhuhuhu... Sabar jak la... Mau buat macam mana kan.. Hurmmm


Oh yea.. Love Rain belom abis tengok lagi.. Still on the way.. Exited gila menengok cerita tuh.. Feeling2 bah.. Kesian aku nih.. Itu jak rasanya cara untuk aku mengubat hati luka.. Meski terkadang rasa pedih akibat babak dalam drama tuh yng seakan sama.. Macam mau limpar ja pelakon tuh.. Huhuhuh..

Hari ni hujan saja.. Lepas duty pagi, gerak p masjid then terus pulang rumah.. Layan korea sambil tertidor.. Hahaha.. Lucu betol kejadian.. Until now blom makan lagik.. Ndak pula lapar.. Tadi ada jua dorang Jijan datang umah. Kijap ja.. Lepas tuh terus jalan semua dorang.. Aku malas mau joint memandangkan aku duty awal pagi ni kan.. So... Huhuhuhuhuhu... Sory ging.. Kesian kamu..

Bah! Mau melingkar dulu dalam kereta.. Nda tahan sijuk gilaaa.. Nunitez semua :)

No comments: