SIBUK!

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

Hehehe..
Rajin pulak kan menyusun galur nota kehidupan disini.. Setelah lama ndak bertamu.. Sambil-sambil menunggu masanya untuk pulang.. Ndak salah kiranya aku mencoretkan sesuatu ke page 'rahsia' aku nih...

Hari ni diorang sibuk dengan tuntutan OT.. Aku pulak sibuk dengan banyak perkara sebenarnya. Bermula dengan duty pagi bersama Kak Mas.. Lepas tuh ada sesi photo shoot untuk karnival ulang tahun tv-i.. Diorang mau buat banting untuk beberapa program yang diterbitkan oleh bahagian TV. So turuti saja lah..


Lepas tuh bawak kengkawan pegi makan di restoran Pak Man dekat Taman Austral. Aku makan Nasi Botok yang popular di Negeri Pahang.. Hehehe.. Saja mau rasa bah.. Sedap jugak la.. Masak lemak Ikan Tenggiri dengan jeruk Timun beserta nasik putih.. Hampir jam 2 petang kami bertolak balik.

Sampai ke ohpiz rehat-rehat jap sebelum masuk untuk bengkel HRMIS. Diorang nak pastikan tiada lagi kesilapan on next year.. Huhuhu.. Ok Ok Ok.. Walaupun aku hanya berpeluang masuk ke sesi kedua ja kan.. Ngee~~~ Tangan aku masih setia dengan sms bersama si MYTH.. Thankz temankan aku.. Sedikit cemburu.. Perasaan macam nak pegi tempat kije dia dan cari budak digital tuh dah bunuh! Hahaha.. SIyes geram.. Grrr.. Alhamdulillah aku mampu kawal.. Aku tau dia hanya bergurau.. Sebab dia memang nakal pown.. Huhuhuhu

Dan sekarang ni tengah lepak di ohpiz.. Layan lagu 'Dendam dalam diam' oleh Nora.. Sedeyyy sangat.. Owh Plisss laaa Saat!!! Huhuhuhu~~~

No comments: